Gå til innhold

Når begynte datteren din/du å fjerne kroppshår?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kisseypooh

Eg begynnte når eg gjekk på barneskulen faktist... Om høvel eller krem er best bør ho prøve seg fram med... nokon e allergiske mot forskjellige ting så da e vikti å prøve på et lite område først for å vera på den sikra sio... når ein bruke krem blir dei nye håra mjukare enn ved bruk av høvel...

Lykke til

Koz

Gjest 19 åring

Eg begynnte når eg gjekk på barneskulen faktist... Om høvel eller krem er best bør ho prøve seg fram med... nokon e allergiske mot forskjellige ting så da e vikti å prøve på et lite område først for å vera på den sikra sio... når ein bruke krem blir dei nye håra mjukare enn ved bruk av høvel...

Lykke til

Koz

Det kommert jo veldig an på hvoa utvikla man er, jeg begynnte ikke å få svarte hår på leggene før jeg var 16. Så hvorfor begynne før?

Tror jeg var rundt 13 år, guttene begynte å bli veldig interessante osv. Kunne jo ikke ha hår på leggene da! :) Hehe.. Jeg har bestandig brukt høvel, med et par avbrekk med bruk av krem. Syns ikke kremen virket spesielt bra, men kanskje den gjør det på unge og nybarberte legger? Man får iallfall ikke den samme "strie busta" med krem og det tar lengertid før hårene kommer tilbake. Det er bare å prøve seg frem :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...