Gå til innhold

Ny på siden!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og velkommen hit gogo!

Det er alltid hyggelig å se nye nick på denne siden. Jeg sendte også søknaden min til BUFA i begynnelsen av juli, så vi har faktisk kommet omtrent like langt i prosessen. Samme giverland har vi også!

Søknaden min ble sendt til BUFA 04.07, men jeg har ikke fått noen bekreftelse på at de har mottatt den ennå. Er det lenge siden dere fikk svar?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65383-ny-p%C3%A5-siden/#findComment-294797
Del på andre sider

gogo1365380358

Hei og velkommen hit gogo!

Det er alltid hyggelig å se nye nick på denne siden. Jeg sendte også søknaden min til BUFA i begynnelsen av juli, så vi har faktisk kommet omtrent like langt i prosessen. Samme giverland har vi også!

Søknaden min ble sendt til BUFA 04.07, men jeg har ikke fått noen bekreftelse på at de har mottatt den ennå. Er det lenge siden dere fikk svar?

Artig å høre at det er flere som er kommet like langt. søknaden vår ble sendt 2/7-02 og vi fikk brev fra BUFA rundt den 15/7 om at vi var registrert hos dem den 8/7. Jeg ble overrasket over at vi fikk svar så fort. Håper dere får svar snart.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65383-ny-p%C3%A5-siden/#findComment-295258
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...