Gå til innhold

Endelig hjemme igjen :-)

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen!

Ja, no er det lenge sidan eg var inne på DOL. Det har skjedd nokon forandringar ser eg, men berre til det betre. Eg må få gratulera alle som har fått tildelingar og godkjenningar medan me har vore borte. Me fekk ikkje tid til å skriva på DOL medan me var på Sri Lanka.

Men - me har hatt eit fantastisk opphald på fire veker i eit spennande og vakkert land. Og ikkje minst: Me har fått verdens skjønnaste litle jente som fylte 5 mnd. på torsdag som var. Ho er så blid og snill at det nesten er for godt til å vera sant, og foreldra er kjempeforelska!!

:-) Spesielt faren er blitt mjuk om hjarterota...

Overgangen til Norge har ho óg tatt veldig fint, og besteforeldra er som forventa heilt borte vekk i den skjønne jenta vår. Så - til alle som ventar: Det er fantastisk!! Me kan absolutt anbefale Sri Lanka som adopsjonsland, sjølv om opphaldet godt kunne vore korta ned med ei veke. Det var veldig godt å koma heim og smaka norsk mat igjen :-)

Klem frå

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65427-endelig-hjemme-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...