Gå til innhold

En annerledes kontaktannonse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

40

• Ulv I Faarikaal

16

• SierDuDet

12

• naiv

9

Du beskriver mannen min, men han får du ikke!!!!!

(En ting som ikke stemmer, han klarer ikke pakke en koffert til ungen, bare seg selv)

Det begynner å bli flere som tilfredsstiller disse kravene enn de som ikke gjør.

Kanskje jeg bare har vært veldig uheldig i mine valg her i livet... :-)

Finnes det en kvinne som tilfredstiller disse kravene bortsett fra de rent fysiologisk /anatomisk /teknisk umulige ? Noen jeg har vært borti er ikke i stand til å koke et egg en gang. Gi meg et tips. Jeg slår til.

Jeg!!!

Men hva har du å tilby? ;-)

Finnes det en kvinne som tilfredstiller disse kravene bortsett fra de rent fysiologisk /anatomisk /teknisk umulige ? Noen jeg har vært borti er ikke i stand til å koke et egg en gang. Gi meg et tips. Jeg slår til.

Hehe. Den satt nesten :-)

Var det Punky's ukjente eggkoke-ferdigheter som avgjorde at du ikke tok i mot hennes tilbud her om dagen?

-Jeg tisser ikke på toalettgulvet (ikke vanligvis hvertfall)!

-Jeg lager en fordømt god egge-salat!

-Jeg......eeeeehhhh

...der stoppet det gitt....sorry!

-Jeg......eeeeehhhh

Har du ikke lært deg pastasalaten enda? Hvordan kan du da forvente å dra i land et mannfolk???

Kravlista som starta denne tråden har forøvrig tvunget meg på do for en ekstra kjønssjekk, enda godt jeg ikke tissa på gulvet...

Annonse

Har du ikke lært deg pastasalaten enda? Hvordan kan du da forvente å dra i land et mannfolk???

Kravlista som starta denne tråden har forøvrig tvunget meg på do for en ekstra kjønssjekk, enda godt jeg ikke tissa på gulvet...

Men hvis du har samboer, kan du jo sjekke om han har tisset på gulvet.

Og prøv å få han til å vaske toalettet, da, DET er det verste de vet. (Selv om det er de som tisser overalt, og legger fra seg kjønnshår på kanten... ÆSJ!)

Men hvis du har samboer, kan du jo sjekke om han har tisset på gulvet.

Og prøv å få han til å vaske toalettet, da, DET er det verste de vet. (Selv om det er de som tisser overalt, og legger fra seg kjønnshår på kanten... ÆSJ!)

Foreløpig er han bare et sexobjekt, ikke samboer, så da er han nok litt ekstra skjerpa i forhold til gulvpissing. Skal vurdere å sette opp en kasse med kattesand hvis han lar det skli ut.

Siden han ikke har kjønnshår er det evt. mine egne jeg finner...

Nei jeg har ikke fått testet salaten, så det kan selvfølgelig være grunnen til min single sivile status. På den andre siden påsto en kamerat hardnakket at grunnen var den kjappe kjeften min.

Men jeg ha en mann som ikke takler en rappkjefta dame....nope!

Btw....salaten skal faktisk testes ut i morgen, dog på ei venninne;-)

Nei jeg har ikke fått testet salaten, så det kan selvfølgelig være grunnen til min single sivile status. På den andre siden påsto en kamerat hardnakket at grunnen var den kjappe kjeften min.

Men jeg ha en mann som ikke takler en rappkjefta dame....nope!

Btw....salaten skal faktisk testes ut i morgen, dog på ei venninne;-)

Med den pastasalaten takler menn ei dame som er stor i kjeften, så da burde den funke i forhold til rapp kjeft også! Hva skal man forresten med en mann som foretrekker stille damer???

Den burde være trygg å servere til venninna di, hittil har jeg bare opplevd amorøse tendenser fra menn etter inntak av retten :-)

Foreløpig er han bare et sexobjekt, ikke samboer, så da er han nok litt ekstra skjerpa i forhold til gulvpissing. Skal vurdere å sette opp en kasse med kattesand hvis han lar det skli ut.

Hvorfor er det med tissing på gulvet ett problem - er min mann av de sjeldne som setter seg når han er på do? Er det liksom "femi" å sitte istedetfor å stå? Hva er fordelene av å stå og tisse når du er hjemme på ditt eget, rene toalettsete og har god tid?

*Lurer*

Hvorfor er det med tissing på gulvet ett problem - er min mann av de sjeldne som setter seg når han er på do? Er det liksom "femi" å sitte istedetfor å stå? Hva er fordelene av å stå og tisse når du er hjemme på ditt eget, rene toalettsete og har god tid?

*Lurer*

Jeg skjønner heller ikke problemet, har aldri opplevd at noen har bomma på doen.

Men det er de færreste menn som setter seg, de er visstnok mye kjappere og enklere å bare sleng den fram uten å ta av seg buksa...

Annonse

Er du ute på barnerov?

Ikke kjønnshår?

*Erter*

Jeg skjønner heller ikke problemet, har aldri opplevd at noen har bomma på doen.

Men det er de færreste menn som setter seg, de er visstnok mye kjappere og enklere å bare sleng den fram uten å ta av seg buksa...

Hm...han har vel veldig god tid og er temmelig bedagelig, karen min da. :-)

Ulv I Faarikaal

-Jeg......eeeeehhhh

Tisse på taolett gulvet gjorde ei perifer venninne, hun var snydens og hadde glemt å låse dodøra. Hun holdt seg fast i dørhåndtaket og fulgte med ut da noen åpnet døra litt brått helt ut i gangen på alle fire, ca 4-5 forundrede tilskuere. Hun dro hjem gitt !

Ulv I Faarikaal

*Lurer*

Jeg sitter, men det må du ikke si til noen Hysssjjj

Tisse på taolett gulvet gjorde ei perifer venninne, hun var snydens og hadde glemt å låse dodøra. Hun holdt seg fast i dørhåndtaket og fulgte med ut da noen åpnet døra litt brått helt ut i gangen på alle fire, ca 4-5 forundrede tilskuere. Hun dro hjem gitt !

*rå latter*

Gjest Linna

LOL

-Jeg......eeeeehhhh

God eggesalat??? Har du oppskrift?? Finner ingen som jeg liker jeg.....

Jeg lover at jeg skal si den er din hver gang jeg lager den!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...