Gå til innhold

Tai Chi / Lanka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tai Chi

Hei

Her er mailadressa:

Nancie Swanke / Hip Hammock [[email protected]]

Jeg fikk beskjed om å sende Visanr. i 2 ulike mailer ( en del av nr. hver gang) Selve Hiphammock'en kostet §48 og shipping var §11 el. 12. Alt gikk veldig greit og den kom før vi reiste - det tok 11 dager fra jeg bestilte til vi fikk den.

Anbefaler den så gjerne. Den var uunnværlig i Kina da den lille frøkna bare ville bæres. Vi bruker den fremdeles og nå er det 6 mnd siden vi fikk henne. Hun veier drøye 10 kg og det er ikke noe problem for meg å bære henne i den. Skal snart reise på ferie til Hellas og da skal bæreselen være med.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65540-tai-chi-lanka/#findComment-295931
Del på andre sider

Tai Chi har vel egentlig svart på innlegget ditt, men jeg kan jo svare jeg også. Jeg slapp nemlig å sende mail, for registreringen online gikk igjennom for meg. Dermed var det helt sikkert å legge inn VISA-nr på nettet. Og som Tai Chi sa, så er prisen 60$, og Nancy sender den som gave til deg. Veldig OK. For oss ble den norske prisen ca. 488 kroner. Billigere enn Baby Bjørn, og mer anvendelig for eldre barn.

Nå kom vi nettopp hjem fra Sri Lanka med vår jente på 5 mnd. Hun er ikke så veldig stor, så vi hadde med oss både Hipphammocken og en lånt Baby Bjørn. Siden hun var så liten så brukte vi mest den lånte selen, på pappa sin mage, men vi kommer til å gå over til Hammocken ganske snart. Hun trivdes veldig i den også, for der hang hun ikke så veldig og dinglet!

Lykke til med et eventuelt kjøp!! :-)

P.S: Nå sitter min lille skatt og følger nøye med når jeg skriver på PC'en. Det er nok ikke lenge før hun vil skrive hun også...

Hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65540-tai-chi-lanka/#findComment-296555
Del på andre sider

Gjest evamor

Hei

Her er mailadressa:

Nancie Swanke / Hip Hammock [[email protected]]

Jeg fikk beskjed om å sende Visanr. i 2 ulike mailer ( en del av nr. hver gang) Selve Hiphammock'en kostet §48 og shipping var §11 el. 12. Alt gikk veldig greit og den kom før vi reiste - det tok 11 dager fra jeg bestilte til vi fikk den.

Anbefaler den så gjerne. Den var uunnværlig i Kina da den lille frøkna bare ville bæres. Vi bruker den fremdeles og nå er det 6 mnd siden vi fikk henne. Hun veier drøye 10 kg og det er ikke noe problem for meg å bære henne i den. Skal snart reise på ferie til Hellas og da skal bæreselen være med.

Lykke til videre.

Tusen Takk for svar.jeg blir nok til å kjøpe den.Den ser så behagelig ut og at barna kan bruke den lenger en Baby Bjørn er jo bare et pluss.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65540-tai-chi-lanka/#findComment-297163
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...