Gå til innhold

Spesialskoler og ad/hd?

Anbefalte innlegg

lillemorsliten

Heisann!

Jeg har tre barn,hvorav to av dem har ad/hd,og den ene i tillegg har diagnosen asbergers syndrom.Jeg og min mann vurderer med tiden og flytte lengre sør,mye fordi vi gjerne vil at våre barn skal få et bedre tilbud angående skolegang,og hjelp til deres ad/hd.Har noen ganger hørt at det er blitt nevnt spesialskoler,og nå lurer jeg på om noen der ute kan være så snill og svare meg hvor i landet disse skolene ligger,og om dere har barn som går på spesialskole så vil jeg gjerne høre om erfaringer i forhold til"valige" skoler.Dette betyr ganske mye for oss da vi sliter mye her vi bor,og derfor blir jeg kjempeglad om noen kan svare meg.På forhånd tusen takk:-)

Vil også gjerne høre fra dem som har gode erfaringer angående avlastning,og hvor det finnes kommuner hvor man kan få mere hjelp til det enn her vi bor(en liten kommune i Nordland).Vi har et stort behov for dette,men får ikke noe særlig hjelp til dette her vi bor.Håper på svar om dette også.

Klem...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65633-spesialskoler-og-adhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...