Gjest må finne meg et nick snart Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Hei du. Ja du må nok finne deg et nick slik at vi kjenner igjen thai-adoptanter her inne :-) Ventetida før tildeling er for tiden kort i Thailand. For oss gikk det bare vel tre uker fra papirer ble sendt til vi hadde fått tildelt gutten. Dette kan kanskje endre seg og gå noe i bølgedaler. Etter tildelingen er vi forespeilet å måtte vente ca et halvt år. Kanskje opp mot 7-8 måneder. Dette blir jo den verste ventetiden, men jeg synes likevel det er overkommelig siden den første ventetiden er så kort. Totalt blir det jo i vårt tilfelle bare7-9 måneder fra papirene ble sendt, til vi kan reise og hente han. Og skjønnere gutter finnes ikke..... Helt objektivt.... Ja, jeg er sikker på at han er nydelig... ;-) Skal finne meg et nick, regner med å få sende papirene om ca. 1 mnd, så det blir spennende... Er litt spent på det med alder, er dere veldig unge siden han er så liten? Eller er det vanlig at barna fra Thailand er såpass små ved tildeling..? Lykke til med den neste ventetiden. Vi kommer sikkert snart etter.. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65649-jeg-tror-jeg-sprekker/page/2/#findComment-297717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
thaimor Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Ååå, så utrolig koselig det var å lese dette. Jeg ble rent lykkelig selv jeg;-) ...også så liten da, helledussen - bare babyen jo. Nå har maskina mi gått på halvgear i flere dager og i går var det stopp! men... som det utrolig dyktige PC-mennesket jeg er *kremt, kremt* humper det og går igjen i dag - akkurat i tide til å få med meg dette. Du husker hva jeg sa? Nå gleder jeg meg enormt til mailen.... Vet ikke om jeg husker adressen din helt - skal gjøre et forsøk, men denne funker hos meg ihvertfal [email protected] Gratulerer så masse begge to, nå blir det virkelig et spennende 2003!!! PS) Vi sendte engangskamera ved siste adopsjon, og fikk nesten en hel film med unike bilder. Jeg fikk adressen til Pat... av Linda, og sto for forsendelse og brev selv. Vi fikk t.o.m. kort fra Pat hvor hun takket for at vi var slike *omtenksomme* foreldre. Jeg skriver det for å understreke at _de_ ikke ser negativt på det. Du skjønner? :-) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65649-jeg-tror-jeg-sprekker/page/2/#findComment-298231 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiengMai Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Ååå, så utrolig koselig det var å lese dette. Jeg ble rent lykkelig selv jeg;-) ...også så liten da, helledussen - bare babyen jo. Nå har maskina mi gått på halvgear i flere dager og i går var det stopp! men... som det utrolig dyktige PC-mennesket jeg er *kremt, kremt* humper det og går igjen i dag - akkurat i tide til å få med meg dette. Du husker hva jeg sa? Nå gleder jeg meg enormt til mailen.... Vet ikke om jeg husker adressen din helt - skal gjøre et forsøk, men denne funker hos meg ihvertfal [email protected] Gratulerer så masse begge to, nå blir det virkelig et spennende 2003!!! PS) Vi sendte engangskamera ved siste adopsjon, og fikk nesten en hel film med unike bilder. Jeg fikk adressen til Pat... av Linda, og sto for forsendelse og brev selv. Vi fikk t.o.m. kort fra Pat hvor hun takket for at vi var slike *omtenksomme* foreldre. Jeg skriver det for å understreke at _de_ ikke ser negativt på det. Du skjønner? :-) Klem fra Da vi ventet på gullungen sendte jeg forespørsel til Linda om dette med engangskamera. Jeg fikk da beskjed om at ho måtte høre med Pat først, og så hørte jeg ikke mer. Neste gang kommer jeg bare til å følge rådene jeg fikk fra andre DOL'ere, nemlig å sende kamera uansett. Det er som kjent lettere å få tilgivelse enn tillatelse. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65649-jeg-tror-jeg-sprekker/page/2/#findComment-298305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Ja, jeg er sikker på at han er nydelig... ;-) Skal finne meg et nick, regner med å få sende papirene om ca. 1 mnd, så det blir spennende... Er litt spent på det med alder, er dere veldig unge siden han er så liten? Eller er det vanlig at barna fra Thailand er såpass små ved tildeling..? Lykke til med den neste ventetiden. Vi kommer sikkert snart etter.. Vennlig hilsen Jeg fikk høre av Linda at alle tre guttene som ble tildelt i denne omgang var forholdsvis små, men jeg tror vår var yngst. Om vi er unge? Tja, i adoptivsammenheng er vi kanskje det. Jeg har akkurat fylt 30 og mannen min er 35. Mener å ha lest et sted at de tar mest hensyn til mors alder, men er ikke helt sikker på dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65649-jeg-tror-jeg-sprekker/page/2/#findComment-299000 Del på andre sider Flere delingsvalg…
thaimor Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Ja, jeg er sikker på at han er nydelig... ;-) Skal finne meg et nick, regner med å få sende papirene om ca. 1 mnd, så det blir spennende... Er litt spent på det med alder, er dere veldig unge siden han er så liten? Eller er det vanlig at barna fra Thailand er såpass små ved tildeling..? Lykke til med den neste ventetiden. Vi kommer sikkert snart etter.. Vennlig hilsen De er ikke så "dumme" de på 2, 3, 4... år heller ;-)) Du skjønner det, når du får tildeling ville du ikke byttet med noen i hele vide verden - sånn er det bare :-)) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65649-jeg-tror-jeg-sprekker/page/2/#findComment-299286 Del på andre sider Flere delingsvalg…
thaimor Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Da vi ventet på gullungen sendte jeg forespørsel til Linda om dette med engangskamera. Jeg fikk da beskjed om at ho måtte høre med Pat først, og så hørte jeg ikke mer. Neste gang kommer jeg bare til å følge rådene jeg fikk fra andre DOL'ere, nemlig å sende kamera uansett. Det er som kjent lettere å få tilgivelse enn tillatelse. :-) Kanskje det ikke var så vanlig i min tid? (Vi fikk forresten tipset av noen amerikanere) Muligheten for at dette har "eksplodert" er jo til stede, men allikevel... send kamera! Det skulle ikke bety så mye fra eller til for "rapportskriverne" å ta med et lite kamera ekstra!?! Hyggelig å lese at dere forbereder adopsjon nr. to ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65649-jeg-tror-jeg-sprekker/page/2/#findComment-299298 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.