Gå til innhold

Nå er all permisjon over!

Anbefalte innlegg

I dag begynner virkelig det harde småbarnslivet....tror jeg! Har begynt i 100% stilling, hvilket betyr at vårt lille sjarmtroll på snart 3 1/2 år er full tid i barnehagen. Det er litt hardt for mamma, skulle jo så gjerne vært sammen med henne mye mer. Men hun har det veldig bra, har gledet seg lenge til å komme tilbake til barnehagen.

Vel dette var bare et lite hjertesukk fra en mamma som er litt lei seg idag, men skal vi ha råd til en evnt. ny adopsjon er det bare å begynne å tjene penger....

Ha en fortsatt god sommer!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65755-n%C3%A5-er-all-permisjon-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Troya1365380348

Hei

Måtte bare få bifalle. Jeg begynner om 4 uker. Min snart 2 åring begynte i barnehage i går, og alt er snudd helt på hodet. Det værtste/beste er at hun ser ut til å ta alt som den største selvfølge og er dødsfornøyd. UHUUUU!!!

Hilsen en smårar førstegangs kinamamma

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...