Gå til innhold

Perfekt....

Anbefalte innlegg

Gjest tenåring

Hvorfor er noen personer helt perfekte utvendig? Jeg vet de kanskje ikke har det så bra inne i seg men...

Jeg har en jente i klassen, uansett hvor hun kommer, ser guttene etter henne. Da hun var i Thailand i ferien, gav keldnerne henne Gratis "månemiddag" (bare henne, ikke resten av familien.) . Hun ble kjent med noen gutter på 21, de trodde hun var 20. Og alle som en flørta vilt. Hun er tynn, med former, og ansiktet er et ansikt som de fleste (alle) ville syntes var/er vakkert.Hun er den mest populære i hele klassen, og hun kan få hvem hun vil.

Hun er 13(tro meg... Man skulle tro hun var MINST 16) . Hun holder på alle hemmeligheten, og er hyggelig mot alle. HVorfor er noen mennesker så perfekte??? Hun kan være nesten like pen som Naomi Cambpell , uten å sminke seg!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65885-perfekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har anntagelig en utstråling i tilegg som hun er vakker. Det gir extra poeng.

Håper du ikke føler missunnelse med gleder deg på hennes vegne:O)

Det er egentlig ikke slik at noen jenter er perfekte men vi er hva vi selv gjør det til..feks en jente som ikke er så pen kan vinne seg masse på selvtilitt og sjarm..

hva med deg selv? har du selvtilitt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65885-perfekt/#findComment-300381
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...