Gå til innhold

Tør du sende ungene dine på språkreise?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kisseypooh

Hei hei!!!

Eg va sjøl på språkreise og hadde bare positive inntrykk... Ville absolutt sendt ungene mine på noko lignende dersom dei ønsker det... Kommer litt an på ka selskap du bruker og kor du sende dei!! positive erfaringer med EF i USA...

Koz

Gjest kinski

Ja,absolutt!Om de vil dra,så får de selvfølgelig det!Sikkert en flott opplevelse.

Fyll og dop kan de likesågodt havne opp i her de bor,det er mye av det her de vanker.

Vi er like avhengig av tillitt til ungdommene om de befinner seg hjemme, eller på språkreise (eller andre ferier).

Gjest jippiii

Jeg har nettopp vært på språkreise og det er noe av det morsomste jeg har opplevd. Det er så vanvittig deilig å være på ferie uten mor og far. Dessuten Har jeg blitt veldig flink i språket. Mine foreldre sier at det tross alt virker tryggere å sende meg på språkreise enn alene til syden uten noe som helst tilsyn. Jeg kan vel være enig i at det virker logisk. Det var mye fyll, men ikke spesielt mye dop. Man velger tross alt selv hva man blir med på. Jeg kommer nok til å sende mine barn på språkreise når de kommer en gang. En glimrende måte å få en ferie alene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...