Gå til innhold

BUFA-godkjenning Colombia!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flott, gratulerer! Nå blir det spennende å vente på distrikt. Vi venter på tildeling fra Cali.

Hei, Myrna!

Kan jeg spørre hvor lenge dere ventet på distrikt, og hvor lenge dere har ventet på tildeling? Du vet, vi "ventere" elsker noe å sammenligne med og spekulere rundt :)

Hei Ketty

Gratulerer så masse med BUFA-godkjenningen, ca 3 1/2 mnd brukte de denne gangen :o)

Jeg sitter nå å kladder vårt "følgesbrev" men måtte ta en tur innom for å se om det var noe nytt på DOL.

Lykke til!!!!!!!

Vi kan vell vente oss livstegn fra BUFA om ca 14 dager....Kribler i magen

PS Gi meg et hint hvis noe er endret siden forrige gang.

Masse klemmer fra

Annonse

Hei Ketty

Gratulerer så masse med BUFA-godkjenningen, ca 3 1/2 mnd brukte de denne gangen :o)

Jeg sitter nå å kladder vårt "følgesbrev" men måtte ta en tur innom for å se om det var noe nytt på DOL.

Lykke til!!!!!!!

Vi kan vell vente oss livstegn fra BUFA om ca 14 dager....Kribler i magen

PS Gi meg et hint hvis noe er endret siden forrige gang.

Masse klemmer fra

Hei igjen!

Ja, i dag kom altså godkjenningen, og det føltes akkurat like deilig som sist gang. Vi har skrevet følgebrevet og venneanbefalingene er "bestilt". Har også fått legetime. Håper at "oppskriften" kommer tidlig i neste uke, sånn at jeg får satt igang telefonrunden og bestilt de forskjellige attestene.

Håper at dere kommer raskt etter!

Mange klemmer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...