Gå til innhold

Så heldige og velsignet vi er...

Anbefalte innlegg

som får barn! Om det skjer på det ene eller den andre måten er helt underordnet. Men... siden dette er et adopsjonsforum er det kanskje ikke så rart at det nettopp er _adopsjon_ som står i fokus.

Nå har jeg akkurat sett bilder av "grot's" lille skjønne arving, og jeg blir helt myk om hjerterøttene. Tidligere har jeg vært så heldig å få se bilder av mange små "utlendinger" både fra vårt eget land - Thailand (skal ikke nevne hvem), men også små herlige Indere, Kinesere osv...

Nå er det fredagskveld, og tilværelsen er enda mer frydefull ;-), men du verden hvor velsignet vi er allesammen som får oppleve dette - å få slike flotte barn!

Skulle bare ønske flere kunne forstå dette tidligere enn meg selv - at det går an å adoptere!!!

En liten kveldshilsen fra en någet følsom

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65963-s%C3%A5-heldige-og-velsignet-vi-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har helt rett i det du skriver. Følelsen av å være velsignet er noe vi sitter igjen med her hjemme også, en følelse jeg faktisk aldri har vært i nærheten å føle før. Jeg blir både glad, takknemlig og ydmyk over oppgaven som har blitt gitt oss. Jeg er bare så glad for at det ble akkurat oss som ble valgt ut som passende foreldre til lille Oliver. Jeg håper at vi skal klare å gi gutten et hjem med mye omsorg og kjærlighet, og at gutten vår skal kunne vokse opp i et trygt og godt miljø. Alt ligger ikke i våre hender, men at vi skal gjøre vårt aller beste for gutten, det tviler jeg ikke et sekund på

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...