Gå til innhold

Salina

Gjest Julianes mamma

Anbefalte innlegg

Gjest Julianes mamma

Takk som spør. Joda, jeg har det rimelig bra.

Det går ennå i bølgedaler om enn litt mindre bølger enn tidligere. 4. august er det 1 år og 7 mnd siden Juliane døde i magen min.

Om 3 uker er jeg like langt på vei som da hun døde (uke 25). Jeg sammenligner, men kan allikevel ikke gjøre det. Sist var det tvillinger og jeg var så heldig å fikk beholde hennes tvillingbror.

Denne gang er det en i magen og det føles litt enklere nå. For når jeg kjenner spark så vet jeg at barnet lever.

Allikevel er jeg smertelig klar over at alt kan forandres i et øyeblikks sekund. Men jeg håper det går bra denne gang og at vi sitter med en liten førjulsbaby i fanget vårt.

Hvordan har du det da? Jeg leser at du nettopp har hatt din termindato. Slike dager er ekstra vonde.

Ønsker deg bare alt godt.

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65984-salina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint å få høre fra deg. Har lurt på hvordan det nye svangerskapet går.

Godt å høre at du har det rimelig bra iallefall.

Jeg skjønner at du tenker på sist gang, og uken da du mistet Juliane. Når uke 25 er vel overstått er det sikkert litt godt. Det kommer jo slike milepæler man setter seg, og som gjør litt godt å komme over.. Og sammenligner gjør man alltid, bevist eller ikke..

Er det ikke godt å kjenne spark! Det må være den mest hærlige følelsen som gravid. Kjenne at det lille livet i magen lever..

Ja, jeg har nettopp hatt min termindato. Datoen da jeg skulle ha blitt mamma for første gang. Datoen som jeg hadde sett så frem til, men som istedenfor ble datoen jeg måtte møte fylt av smerte og savn.. Den 31. juli var termindatoen min. Da skulle Tor Erling ha blitt født. :(

Det mest vonde nå er å se alle de andre nybakte mødrene. Jeg skulle jo ha vært en av dem..

Jeg hadde inderlig håpet å møte denne dagen med en ny liten spire i magen, men hva er det som går min vei nå for tiden da?

Mange gode tanker og klemmer til deg fra meg. Kos deg skikkelig med magen! Du bærer på et lite under!

Hanah

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65984-salina/#findComment-300124
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...