Gå til innhold

spørsmål om nutrilett


Knøttet

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurte på om det er noen som vet om nutrilett egentlig er så veldig effektivt!? Og hvor lang tid tar det før man merker effekten av nutrilett? Eller er det noen andre merker som er bedre.

På forhånd takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Seline

Jeg må bare si med en gang at Nutrilett er en _slankekur_, og slankekurer blir man aldri slank av. Sånne sjokk-kurer for kroppen gjør at man går veldig lett opp, og fort, opp i vekt igjen etterpå. Det er farlig for kroppen, dessuten. Det eneste som duger om du vil bli varig slank er en omlegging av livsstilen som gjør at du legger på deg.

Dessverre vil ikke folk innse dette, derfor er Nutrilett og liknende en gigant-industri som lopper folk for penger og forhåpninger.. Det er nemlig fullt mulig å gå ned i vekt og bli der, men det er faktisk ikke mulig med sjokk-kurer.

Ja, du går fort ned i vekt, men du mister veldig lite fett. Hvem vil være en dehydrert fettklump med muskelsvinn? Det er en sånn virkning disse kurene har.

Dette er garantert ikke svaret du ville ha, men.. det er sannheten! Håper du vurderer noe annet, Knøttet! Vil deg alt vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutrilett er så effektivt fordi det inneholder svært lite kalorier - ikke noe hokus pokus det ?!

Glemte jo halvparten : du vil merke "effekten" etter en halv dag, vil jeg si. Da er du blitt kjempesulten ! (jeg vet - jeg prøver og prøver) Hvis du tenker på vektnedgang - så vil du merke det etter EN dag - da har du gått ned 1-2kg vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...