Gå til innhold

Behandling av beinhinnebetennelse...


Hellan1365380360

Anbefalte innlegg

Hellan1365380360

Jeg har nå gått med beinhinnebetennelsen i litt over 1 år og er nå hos behandling hos en muskelterapeut som påstår han skal bli kvitt problemet på under to uker ved å løse opp musklene. Han selv påstår at det ikke er noen betennelse men kun snakk om stive muskler, er dette til å stole på. Høres jo bra ut når han er 99% sikker på at han skal bli kvitt det på under 2 uker, men så tar han også bra betalt, 800 kr timen...noen synsunkter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Seline

Denne legen, holder han til i Østfold et sted? Det hørtes veldig ut som en jeg var hos som skulle kurere betennelser i knærne mine. Han er i så fall veldig anerkjent, men meg kunne han ialle fall ikke hjelpe. Han sa ca. det samme til meg. Muskel/seneknuter trodde han det var, så vidt jeg husker. Behandlingen hans var å sprøyte inn en slags syre rett inn i det ømme området, en behandling som var vanvittig vond!!! Jeg gikk dit kun en gang. Ville bare si det, aner ikke noe noe om alternative behandlingsformer for beinhinnebetennelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Hvor har du betennelse. Jeg har også fått en diagnose med beinhinnebetennelse i hælene. På begge sider. Jeg har gått sykemeldt siden februar og går på krykker. Mine smerter utarter seg ved at jeg får vondt under fotene. Kiropraktoren min sa at det er ingen behandling mot beinhinnebetennelse, kun ta tiden til hjelp... Ja det er dritkjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...