Gå til innhold

I morgen :-)

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Da drar vi til byen og på TORSDAG morgen reiser vi videre derfra til Manilla!!!!!

Skal besøke lillegutt på mandag og overtakelse er på tirsdag!

HUrra - hurra! Ventetiden TAR slutt - selv om man ikke tror det bestandig underveis!

Gleder oss selvsagt VELDIG - trenger vei ikke å si det - og er spente og glade og nervæe og alt på en gang. Akkurat slik man skal være tenker jeg!

Skrevet

Ønsker dere god reise! Vi var der for snart to år siden og håper på ny reise i løpet av 6-8 mnd (gjerne før). Selve reisen var slitsom, ellers var alt bare fantastisk. Kjenner det kribler når vi hører at noen reiser...........

Gjest Piamisa og Zeta
Skrevet

Vi vil ønske dere en riktig god tur :-)))

Med vennlig hilsen

Skrevet

Så morsomt!!! Jeg kjenner det kribler selv jeg, så jeg kan ane hvordan du har det nå...

Vi var i Manila for 1 1/2 år siden - hentet junior i et lite barnehjem der. Nå er vi igang med neste prosess og har nettopp fått BUFA godkjenning. Håper vi også tar turen østover neste vår. Kanskje sammen med tirsa??

Et lite reisetips: dere bør spise lunch i underetasjen på kjøpesenteret til høyre for hotel Intercon (husker ikke hva det heter i farten) - en skikkelig bråkete og eksotisk opplevelse, men kjempegøy og billig!

God tur og nyt oppholdet!

Skrevet

Med vennlig hilsen

mvh

Skrevet

Med vennlig hilsen

hilsen

Skrevet

oj - oj - oj

Så spennende! God Tur! Håper at dere får en fin reise alle sammen.

Skjønner godt at dere er spente, glade, nervøse ++++ Kjenner igjen følelsene så alt for godt :o))

Klem fra snart-reise-klar

vannkastanje
Skrevet

Ha en riktig god tur, håper at dere får en kjempe reise. Får håpe at det ikke blir så lenge til det blir vår tur, men vi må vel vente enda i noen mnd. UTROLIG spenende dette her får nesten ikke til å tenke på noe annet.

Stor klem fra :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...