Gå til innhold

Råd fra de gamle :)


Gjest Seline

Anbefalte innlegg

Selv om jeg viste hvor farlig det var? Hva er du ute etter nå Lion?

Ja jeg viste at det var farlig og jeg forsøkte å slutte, men greide det ikke.

Ja, og derfor var det bra at hun var såpass lett, slik at fødselen ikke ble så vanskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Solsikke

    34

  • Lionn

    27

  • SierDuDet

    14

  • flisa

    13

Mest aktive i denne tråden

Da kjenner jeg til svært mange unntak da:o) Men uansett var det ikke meningen og ufarliggjøre røyking under svangerskapet.

Ja, det må du gjøre for statistikken sier så ;o)

Jeg skjønte at du ikke mente å ufarliggjøre røyking under svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kjenner jeg til svært mange unntak da:o) Men uansett var det ikke meningen og ufarliggjøre røyking under svangerskapet.

Det var godt å høre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argumentene dine er omtrent like dårlige som de som hever at det ikke er skadelig å røyke fordi de ikke har fått kreft.

Men nanna da, jeg hevder jo ikke at røyking ikke er skadelig. Jeg sier bare at jeg ikke tror at røyking under svangerskapet fører til lav fødselsvekt i 100% av tilfellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det må du gjøre for statistikken sier så ;o)

Jeg skjønte at du ikke mente å ufarliggjøre røyking under svangerskapet.

Flott noen skjønte det da:o)

Røyking er skadelig uansett om man er gravid eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min teori er at solsikke er girl! :)

og flisa mener jeg er også er Sør, men egentlig tror hun at jeg er ingen. Noen andre har hevdet at jeg er Nos også. Og nå er jeg girl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp!! Trodde du også at jeg ville uskadeliggjøre røyking ved den kommentaren???

Slæpp off, solsikke.

Det er mange som ikke klarer å slutte å røyke når de går gravide, og det at ungen kommer ut litt mindre enn hva den ellers ville gjort er jo bare positivt i forhold til smerten som vil oppstå når hjerteknuseren stikker hodet fram i lyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og flisa mener jeg er også er Sør, men egentlig tror hun at jeg er ingen. Noen andre har hevdet at jeg er Nos også. Og nå er jeg girl?

Det er mange som mener at jeg også er veldig mange, men egentlig er jeg bare det nicket her, og solsikke.

Men det får vi bare la dem tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste kommentaren du skrev.

Javel: Den var som følger:

Ja, og derfor var det bra at hun var såpass lett, slik at fødselen ikke ble så vanskelig?

Hva var problematisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slæpp off, solsikke.

Det er mange som ikke klarer å slutte å røyke når de går gravide, og det at ungen kommer ut litt mindre enn hva den ellers ville gjort er jo bare positivt i forhold til smerten som vil oppstå når hjerteknuseren stikker hodet fram i lyset.

Jeg slapper helt av jeg. Men blir litt irritert på at noen kan eller vil misforstå en enkel kommentar.

For øvrig var ikke akkurat mine barn lettvektere. I følge jordmoren på sykehuset var det bare minstejenta som hadde normal fødselsvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slæpp off, solsikke.

Det er mange som ikke klarer å slutte å røyke når de går gravide, og det at ungen kommer ut litt mindre enn hva den ellers ville gjort er jo bare positivt i forhold til smerten som vil oppstå når hjerteknuseren stikker hodet fram i lyset.

Der tar du feil, sdd. Ingen unge har godt av å bli født mens den er oppfostret på nikotin inne i manen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel: Den var som følger:

Ja, og derfor var det bra at hun var såpass lett, slik at fødselen ikke ble så vanskelig?

Hva var problematisk?

Jeg kan lese og jeg skjønte spørsmålet, men jeg skjønte ikke hva det har med å gjøre at jeg ikke klarte å slutte å røyke under svangerskapene mine. For øvrig hadde ingen av mine barn lav fødselsvekt så jeg vet ikke om fødslene hadde vært lettere om barna hadde vært mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slapper helt av jeg. Men blir litt irritert på at noen kan eller vil misforstå en enkel kommentar.

For øvrig var ikke akkurat mine barn lettvektere. I følge jordmoren på sykehuset var det bare minstejenta som hadde normal fødselsvekt.

Og hva kan man med det fastslå?

Jo, at det finnes verre ting å gjøre enn å røyke når man blir gravid, og jeg akter ikke å slutte den dagen jeg blir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...