Gå til innhold

Råd fra de gamle :)


Gjest Seline

Anbefalte innlegg

Husk at du snakker med en som vaser rundt i ammetåka, da!

*ler*

hehe ja det er sant:o) Da er det forståelig at i alle fall DU kan misforstå:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Solsikke

    34

  • Lionn

    27

  • SierDuDet

    14

  • flisa

    13

Mest aktive i denne tråden

Sikkert, men sluttet du å røyke under svangerskapene? Når sluttet du? Og røyker du nå?

Selvsagt sluttet jeg.

Ja, jeg røyker nå, men nå går det ikke utover noen andre enn meg selv , siden jeg har sluttet å amme for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At enkelte misforstår deg.

Jeg tror de fleste forstår hva jeg skriver, men enkelte hurper vil ikke forstå hva jeg mener.Og skal lage store lange tråder om det at de ikke forstår hva jeg skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du lurte på hva kanskje om hvordan jeg visste at mange ikke klarte å slutte å røyke når de går gravide?

Vel.. det har jeg isåfall sett med egne øyne.

Svake mennesker, spør du meg.

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt sluttet jeg.

Ja, jeg røyker nå, men nå går det ikke utover noen andre enn meg selv , siden jeg har sluttet å amme for lengst.

Men hvorfor i helvete var du så dum at du begynte igjen, når du hadde greid å slutte????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste forstår hva jeg skriver, men enkelte hurper vil ikke forstå hva jeg mener.Og skal lage store lange tråder om det at de ikke forstår hva jeg skriver.

MUAHHHHHHAHAAAAAAA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor i helvete var du så dum at du begynte igjen, når du hadde greid å slutte????

Hehehe..bare en dåre kan spørre....

Jeg sluttet fordi det gikk ut over noen andre enn meg selv. Jeg digger å røyke jeg, skjønner du, og har egentlig aldri hatt lyst til å slutte. Men nå var det snakk om at et helt nytt liv ville lide om jeg fortsatte, derfor klarte jeg å holde opp de månedene det var snakk om for ungenes skyld.

Det var herlig å begynne igjen, når det ikke gikk ut over noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja det er sant:o) Da er det forståelig at i alle fall DU kan misforstå:o)

Ja, herlighet!

Hvordan skal det gå med den tåkete hjernen min på sykepleieskolen!

*kjenner panikken bre seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe..bare en dåre kan spørre....

Jeg sluttet fordi det gikk ut over noen andre enn meg selv. Jeg digger å røyke jeg, skjønner du, og har egentlig aldri hatt lyst til å slutte. Men nå var det snakk om at et helt nytt liv ville lide om jeg fortsatte, derfor klarte jeg å holde opp de månedene det var snakk om for ungenes skyld.

Det var herlig å begynne igjen, når det ikke gikk ut over noen.

Jeg spurte ikke hvorfor du sluttet, men hvorfor du begynte igjen.

Det er jo idiotisk å begynne når man først har klart seg uten røyken i 9 månder eller ennå lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, herlighet!

Hvordan skal det gå med den tåkete hjernen min på sykepleieskolen!

*kjenner panikken bre seg*

Det går så bra så:o)

Du er skikkelig tøff du, vet du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte ikke hvorfor du sluttet, men hvorfor du begynte igjen.

Det er jo idiotisk å begynne når man først har klart seg uten røyken i 9 månder eller ennå lenger.

Hvorfor det? Det må da være bedre å begynne igjen, hvilket jeg hadde ekstremt lyst til enn å la være å holde opp de få ni månedene jeg hadde et foster i magne min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor det? Det må da være bedre å begynne igjen, hvilket jeg hadde ekstremt lyst til enn å la være å holde opp de få ni månedene jeg hadde et foster i magne min?

Selvsagt, men skjønner ikke hvorfor du begynte igjen uansett hva du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så bra så:o)

Du er skikkelig tøff du, vet du det?

Nei, men takk skal du ha. :-)

Ser for meg at det er en haug med spreke og "kule" ungjenter der, mens jeg går der som en annen overvektig og satt husmor.

*krysser fingrene for at det er flere på min alder der*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men takk skal du ha. :-)

Ser for meg at det er en haug med spreke og "kule" ungjenter der, mens jeg går der som en annen overvektig og satt husmor.

*krysser fingrene for at det er flere på min alder der*

Du er hverken overvektig eller en satt gammel husmor, så det skal du ikke frykte:o)

Og der er helt sikkert noen på din alder. Du er jo ikke så gammel heller:o)

Lykke til med både din og sønnen din sin skolestart:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hverken overvektig eller en satt gammel husmor, så det skal du ikke frykte:o)

Og der er helt sikkert noen på din alder. Du er jo ikke så gammel heller:o)

Lykke til med både din og sønnen din sin skolestart:o)

Hehe..

Veel, overvektig er jeg nok.

Men jeg får håpe at de ser lengre enn til utseende, da.

Takk skal du ha, forresten.

Han virker mer positivt innstilt nå. Heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du lurte på hva kanskje om hvordan jeg visste at mange ikke klarte å slutte å røyke når de går gravide?

Vel.. det har jeg isåfall sett med egne øyne.

Svake mennesker, spør du meg.

Alle som røyker er svake mennesker, inkl meg selv. Men de som greier slutte å røyke i flere månder kanskje år og så begynner igjen, de er mer svak enn de som fortsatt røyker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

Veel, overvektig er jeg nok.

Men jeg får håpe at de ser lengre enn til utseende, da.

Takk skal du ha, forresten.

Han virker mer positivt innstilt nå. Heldigvis!

Neida, vær glad i deg selv som du er:o) Du er ett fantastisk menneske og lett å like.

Så flott at gutten din er mer positiv nå. Håper du holder meg oppdatert om hvordan det går med han:o)

Nå skal jeg straks tusle i seng, må bare ha meg en røyk først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som røyker er svake mennesker, inkl meg selv. Men de som greier slutte å røyke i flere månder kanskje år og så begynner igjen, de er mer svak enn de som fortsatt røyker.

Den logikken ser jeg overhodet ikke.

Ta meg som eksempel. Jeg røyker fordi det er godt, jeg vet det er skadelig, men denne lille saken jeg nå har i munn gir meg økt livsglede.

Jeg ser med andre ord ingen grunn til å skulle slutte, da jeg ikke vil slutte.

Når man slutter pga graviditet gjør man det for å skjerme et annet menneske, dvs et foster som før eller siden blir til et menneske.

Jeg skader meg selv, ingen andre, og det ser jeg ikke noe galt i.

Slutter man i 9 mnd, eventuelt lenger pga amming, for så å starte igjen så annser jeg det mennesket som sterkt, og bevisst det at hun ikke vil skade et uskyldig menneske pga sin nytelse.

Alle røyker ikke bare fordi de MÅ, men fordi de VIL.

Et menneske som slutter for å skåne en annen er sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...