Gå til innhold

Råd fra de gamle :)


Gjest Seline

Anbefalte innlegg

Cognac er det beste av alt som ikke hjelper mot forkjølelse, vet du!

Varm solbærtoddy laget av 60% sprit og rett under dyna er kanskje av samme sorten. Men DET synes jeg faktisk hjelper da!

Enig med deg. Det er en god unskyldning til drikke, selv om man ikke blir det spor bedre av galskapen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Solsikke

    34

  • Lionn

    27

  • SierDuDet

    14

  • flisa

    13

Mest aktive i denne tråden

Hehe.. jada! Har notert meg det nye også. Jeg som syntes jeg gjorde en så god detektivjobb i telefonkatalogen og alt..! Det var Filosofen(?) jeg tekstet til, da?

jepp - filosofen som var på ferie og hadde slettet den.....og jeg bruker å SVARE altså - på sms i alle fall! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke uenig i hva du mener om saken, jeg er faktisk veldig enig, men jeg skjønner ikke hvorfor du skulle forfølge dette til de grader i denne tråden.

Forfølge?

Om du kaller det å diskutere for å forfølge, så er det forsåvidt greit for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lærte at man skulle drikke cognac når man var forkjøla, men det har jeg prøvd gang på gang, uten å bli annet enn jævla full og enda verre av forkjølelsen.

Var det ikkje litt "artigare" å vere forkjøla når du hadde teki deg eit par drammar da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikkje litt "artigare" å vere forkjøla når du hadde teki deg eit par drammar da?

Det finnes vel knapt den ting som ikke er morsommere etter et par drammer, og dette gjelder selvsagt også under forkjølelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...