Gå til innhold

Råd fra de gamle :)


Gjest Seline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Solsikke

    34

  • Lionn

    27

  • SierDuDet

    14

  • flisa

    13

Mest aktive i denne tråden

Og hva kan man med det fastslå?

Jo, at det finnes verre ting å gjøre enn å røyke når man blir gravid, og jeg akter ikke å slutte den dagen jeg blir det.

Hehehe:o) Får håpe du ikke blir gravid med det første da, siden det ikke er sunt å røyke under svangerskapet, ikke ellers heller for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!! Trodde du også at jeg ville uskadeliggjøre røyking ved den kommentaren???

Nei, men jeg ble litt usikker. Og håpet jeg hadde misforstått. Og det hadde jeg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tar du feil, sdd. Ingen unge har godt av å bli født mens den er oppfostret på nikotin inne i manen.

Det vet jeg, og blodig alvorlig er jeg ikke.

Men at mange ikke klarer å slutte har jeg inntrykk av, noe som selvsagt er en uting.

Sin eget velbehov forran en liten sneip som ikke enda har sett dagens lys, bør man finne seg for tod til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan lese og jeg skjønte spørsmålet, men jeg skjønte ikke hva det har med å gjøre at jeg ikke klarte å slutte å røyke under svangerskapene mine. For øvrig hadde ingen av mine barn lav fødselsvekt så jeg vet ikke om fødslene hadde vært lettere om barna hadde vært mindre.

Men ungene dine hadde i det minste vært større om du hadde sluttet å røyke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønnte det også! :-)

Kjempe flott:) Begynte å føle meg en smule dum her*s* Neida men enkelte vil misforstå det meste jeg sier og det er det ingenting jeg kan gjøre noe med.

*ser nedover tråden, jeg har klart det igjen.rister litt oppgitt på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men jeg ble litt usikker. Og håpet jeg hadde misforstått. Og det hadde jeg. :-)

Flott:o) Trodde ikke det kunne missforståes jeg da men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe:o) Får håpe du ikke blir gravid med det første da, siden det ikke er sunt å røyke under svangerskapet, ikke ellers heller for den saks skyld.

Den dagen jeg blir gravid ser vi nok ikke, så jeg håper jeg finner meg for god til å finne på noe så dumt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg, og blodig alvorlig er jeg ikke.

Men at mange ikke klarer å slutte har jeg inntrykk av, noe som selvsagt er en uting.

Sin eget velbehov forran en liten sneip som ikke enda har sett dagens lys, bør man finne seg for tod til.

Og hva vet så du om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ungene dine hadde i det minste vært større om du hadde sluttet å røyke.

Jo selvsagt hadde det og jeg har mange ganger lurt på hvor mye større de hadde vært. F.eks han på 3980.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og flisa mener jeg er også er Sør, men egentlig tror hun at jeg er ingen. Noen andre har hevdet at jeg er Nos også. Og nå er jeg girl?

Neida, det er bare SDD som begynner å bli litt innbilsk etter suksessen med "oralmanualen". ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe flott:) Begynte å føle meg en smule dum her*s* Neida men enkelte vil misforstå det meste jeg sier og det er det ingenting jeg kan gjøre noe med.

*ser nedover tråden, jeg har klart det igjen.rister litt oppgitt på hodet*

Jeg antar du har deg selv å takke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva vet så du om dette?

Jeg har dårlig med praktisk erfaring på området, naturlig nok, men alle har da lest at det ikke er sunt å røyke når man går gravid.

Det kan trossalt skade fosteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo selvsagt hadde det og jeg har mange ganger lurt på hvor mye større de hadde vært. F.eks han på 3980.

Han kunne nok vært iallefall 4500.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dårlig med praktisk erfaring på området, naturlig nok, men alle har da lest at det ikke er sunt å røyke når man går gravid.

Det kan trossalt skade fosteret.

Ja, nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kunne nok vært iallefall 4500.

Sikkert, men sluttet du å røyke under svangerskapene? Når sluttet du? Og røyker du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nettopp.

Det du lurte på hva kanskje om hvordan jeg visste at mange ikke klarte å slutte å røyke når de går gravide?

Vel.. det har jeg isåfall sett med egne øyne.

Svake mennesker, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...