Gå til innhold

Nr. 2 kommer som et skudd...

Anbefalte innlegg

Vi startet på ny adopsjonsprosessprosess i vår, og nestemann kommer som et skudd. Vi blir tobarnsforeldre i slutten av november, men nr. 2 kommer i fra magen. Jeg må innrømme at det første jeg tenkte på var at "nå går vi glipp av ei hentereise". Men samtidig er jeg kjempeglad for å få oppleve to totalt forskjellige svangerskap. For oss var tanken om at dette skulle skje så utrolig fjern -etter å ha fått beskjed fra legen om at sjansen var omtrent lik null. Men at selv spesialister kan ta feil er magen min et synlig bevis på:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66456-nr-2-kommer-som-et-skudd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse :o)

Vi har også en fra magen og en adoptert... og begge svangerskapene var like fantastiske :o)) Visst er vi heldige som får oppleve to fantastiske måter å bli foreldre på.

Lykke til med svangerskap og fødsel:o))

Hvordan går det med lillesjarmisen din da? Han vokser og trives høres det ut som :)

...også så heldig med været i perm.tida! Ideelt for både små og store gutter......og mammaer og pappaer ;-)

Gratulerer så masse :o)

Vi har også en fra magen og en adoptert... og begge svangerskapene var like fantastiske :o)) Visst er vi heldige som får oppleve to fantastiske måter å bli foreldre på.

Lykke til med svangerskap og fødsel:o))

Kjære monolita og ruffe :o))

Gratulerer så masse med den lille i magen. Håper alt står bra til med storesøsteren også :o)).

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...