monolita Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Vi startet på ny adopsjonsprosessprosess i vår, og nestemann kommer som et skudd. Vi blir tobarnsforeldre i slutten av november, men nr. 2 kommer i fra magen. Jeg må innrømme at det første jeg tenkte på var at "nå går vi glipp av ei hentereise". Men samtidig er jeg kjempeglad for å få oppleve to totalt forskjellige svangerskap. For oss var tanken om at dette skulle skje så utrolig fjern -etter å ha fått beskjed fra legen om at sjansen var omtrent lik null. Men at selv spesialister kan ta feil er magen min et synlig bevis på:-) 0 Siter
tussa Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Gratulerer så masse ) Vi har også en fra magen og en adoptert... og begge svangerskapene var like fantastiske )) Visst er vi heldige som får oppleve to fantastiske måter å bli foreldre på. Lykke til med svangerskap og fødsel:o)) 0 Siter
thaimor Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Gratulerer så mye!!! Spennende med slike "små" overraskelser ;-) 0 Siter
thaimor Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Gratulerer så masse ) Vi har også en fra magen og en adoptert... og begge svangerskapene var like fantastiske )) Visst er vi heldige som får oppleve to fantastiske måter å bli foreldre på. Lykke til med svangerskap og fødsel:o)) Hvordan går det med lillesjarmisen din da? Han vokser og trives høres det ut som ...også så heldig med været i perm.tida! Ideelt for både små og store gutter......og mammaer og pappaer ;-) 0 Siter
rao Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Gratulerer så masse ) Vi har også en fra magen og en adoptert... og begge svangerskapene var like fantastiske )) Visst er vi heldige som får oppleve to fantastiske måter å bli foreldre på. Lykke til med svangerskap og fødsel:o)) Kjære monolita og ruffe )) Gratulerer så masse med den lille i magen. Håper alt står bra til med storesøsteren også )). Klem fra 0 Siter
tussa Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Hvordan går det med lillesjarmisen din da? Han vokser og trives høres det ut som ...også så heldig med været i perm.tida! Ideelt for både små og store gutter......og mammaer og pappaer ;-) Han er en aktiv liten krabat ja ) Sender deg en mail en dag jeg !!! 0 Siter
thaimor Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Han er en aktiv liten krabat ja ) Sender deg en mail en dag jeg !!! Supert! ...har nemlig slettet rubbel og bit 0 Siter
Mamta Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Så fantastisk da, monolita, å få oppleve to ulike "svangerskap" og "fødsler"! Gleder meg på deres vegne og ønsker all mulig lykke til! Hilsen fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.