Gjest nijni Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hei, ville bare høre hvordan det står til? Begynner du å føle spenning. Jeg er så spent at jeg holder på å miste tålmodigheta. De siste 2 mnd. blir nok å gå sakte, har bare lyst til å hoppe bukk over dem...helt frem til tildelinga er her. Føles som de siste skrittene er seige... Hvordan har du det? Har du hørt om Kina holder sin antatte ventetid.? Det betyr vel at vi vil få i løpet av oktober mnd.? For du var vel også i august gruppa? KLEM :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66621-lilja/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilja Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Joa..det går da fremover. Saaaaaaaaaaaaaaakte fremover! ;-) Gikk på en kanonsmell for et par uker siden. Fram til da har det egentlig gått av seg selv, men plutselig (og helt uforberedt!) fikk jeg en sånn merkverdig "det-skjer-jo-ingenting-og-kanskje-vi-ikke-får-barn-og-hvis-vi-i-det-hele-tatt-får-så-blir-det-sikkert-enda-lenger-til-og-hvor-skal-vi-er-hun-liten-eller-stor-håper-hun-har-det-bra-men-hun-skulle-ha-vært-her-hos-mamman-sin"- greie... Så jeg har nå sittet her og sett på tingene hennes (eller hans), grått en hel badebalje a la Onkel Skrue, prøvd å forklart den like utålmodig ventende 3-åringen hvorfor det tar sånn tid. Nå er jeg heldigvis sånn noenlunde på beina igjen (*s*) og har satt meg selv i arbeid. Foreløpig har ventekløen resultert i en gul strikkegenser med bukse - med et ugudelig avansert mønster som krever full konsentrasjon! - Og så jeg, da, som aldri har vært noen håndarbeidsfreak.. ;-) Nå har jeg (til glede for alle i augustgruppa!) bestemt at de neste to månedene kommer til å gå kjempefort, he he! Så håper jeg bare inderlig at vi klarer å klore oss fast sammen med dere andre augustventere, vi er nemlig registrert helt på tampen av måneden.. STOOOR venteklem til deg også, og èn ting vil jeg bare ha sagt: Det er bare uker igjen til vi svever! :-))) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66621-lilja/#findComment-306585 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kina-nina Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Joa..det går da fremover. Saaaaaaaaaaaaaaakte fremover! ;-) Gikk på en kanonsmell for et par uker siden. Fram til da har det egentlig gått av seg selv, men plutselig (og helt uforberedt!) fikk jeg en sånn merkverdig "det-skjer-jo-ingenting-og-kanskje-vi-ikke-får-barn-og-hvis-vi-i-det-hele-tatt-får-så-blir-det-sikkert-enda-lenger-til-og-hvor-skal-vi-er-hun-liten-eller-stor-håper-hun-har-det-bra-men-hun-skulle-ha-vært-her-hos-mamman-sin"- greie... Så jeg har nå sittet her og sett på tingene hennes (eller hans), grått en hel badebalje a la Onkel Skrue, prøvd å forklart den like utålmodig ventende 3-åringen hvorfor det tar sånn tid. Nå er jeg heldigvis sånn noenlunde på beina igjen (*s*) og har satt meg selv i arbeid. Foreløpig har ventekløen resultert i en gul strikkegenser med bukse - med et ugudelig avansert mønster som krever full konsentrasjon! - Og så jeg, da, som aldri har vært noen håndarbeidsfreak.. ;-) Nå har jeg (til glede for alle i augustgruppa!) bestemt at de neste to månedene kommer til å gå kjempefort, he he! Så håper jeg bare inderlig at vi klarer å klore oss fast sammen med dere andre augustventere, vi er nemlig registrert helt på tampen av måneden.. STOOOR venteklem til deg også, og èn ting vil jeg bare ha sagt: Det er bare uker igjen til vi svever! :-))) Takk for at dere har bestemt at de to siste månedene skal gå fort,- det tror jeg vi trenger!!! Vi skal i tillegg flytte i løpet av denne to-månedersperioden, så jeg får heldigvis tankene over på noe annet også. Er ellers veldig spent på hvor store grupper som har fått sendt pairene sine til Kina i august-01. Vi tilhører jo VB og dere AF og Inor, så det er jo vanskelig å danne seg noe bilde av hvor store gruppene er. Håper av hele mitt hjerte at vi rekker å hente hjem de små før jul... Gode "vente-vibber" fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66621-lilja/#findComment-308804 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilja Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Takk for at dere har bestemt at de to siste månedene skal gå fort,- det tror jeg vi trenger!!! Vi skal i tillegg flytte i løpet av denne to-månedersperioden, så jeg får heldigvis tankene over på noe annet også. Er ellers veldig spent på hvor store grupper som har fått sendt pairene sine til Kina i august-01. Vi tilhører jo VB og dere AF og Inor, så det er jo vanskelig å danne seg noe bilde av hvor store gruppene er. Håper av hele mitt hjerte at vi rekker å hente hjem de små før jul... Gode "vente-vibber" fra Ventevibber til deg også!~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ...det skulle vel holde en stund, eller hva? ;-) Sitter med samme håp som deg. Tanken på jul med mamma og to barn i Kina, pappa og to barn i Norge er ikke akkurat forlokkende... Uansett, vi krysser fingrene for at ventetida går fort og greit - og at vi blir tatt med på augustgruppa - registrert helt på tampen! :-O 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66621-lilja/#findComment-309664 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nijni Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Joa..det går da fremover. Saaaaaaaaaaaaaaakte fremover! ;-) Gikk på en kanonsmell for et par uker siden. Fram til da har det egentlig gått av seg selv, men plutselig (og helt uforberedt!) fikk jeg en sånn merkverdig "det-skjer-jo-ingenting-og-kanskje-vi-ikke-får-barn-og-hvis-vi-i-det-hele-tatt-får-så-blir-det-sikkert-enda-lenger-til-og-hvor-skal-vi-er-hun-liten-eller-stor-håper-hun-har-det-bra-men-hun-skulle-ha-vært-her-hos-mamman-sin"- greie... Så jeg har nå sittet her og sett på tingene hennes (eller hans), grått en hel badebalje a la Onkel Skrue, prøvd å forklart den like utålmodig ventende 3-åringen hvorfor det tar sånn tid. Nå er jeg heldigvis sånn noenlunde på beina igjen (*s*) og har satt meg selv i arbeid. Foreløpig har ventekløen resultert i en gul strikkegenser med bukse - med et ugudelig avansert mønster som krever full konsentrasjon! - Og så jeg, da, som aldri har vært noen håndarbeidsfreak.. ;-) Nå har jeg (til glede for alle i augustgruppa!) bestemt at de neste to månedene kommer til å gå kjempefort, he he! Så håper jeg bare inderlig at vi klarer å klore oss fast sammen med dere andre augustventere, vi er nemlig registrert helt på tampen av måneden.. STOOOR venteklem til deg også, og èn ting vil jeg bare ha sagt: Det er bare uker igjen til vi svever! :-))) Takk for koselig mail. Kjenner meg veldig igjen i det du sier om fortvilelse over ventetia, ikke en eneste telefon..eller tegn på at noe skal skje. Spør meg selv om dette noen gang blir å skje. Og hvor er vår lille nusk nå, alene i en seng på barnehjemmet??? mange tanker flyr igjennom hodet mitt. Jeg har også fått unna en del strikking. Hver gang jeg har startet på noe nytt, så tenker jeg når dette er ferdig må vi vel ha fått hørt noe....Nå har jeg strikket 4 plagg uten å høre noe fra Kina.... Vi har hatt en uke ferie nå, men tia går så sakte,,,så sakte. Tenker om det blir i oktober eller november. Etter ventetids lovnaden skal det jo skje i oktober. Vi er også registrer i Kina helt i slutten av august i fjord. Nå er barnerommet klart og jeg har vakset opp endel sengklær m.m. Håper bare tia kan gå fort nå. Er litt bekymra for om vi kommer oss hjem med barnet før jul...eller om vi blir i Kina i jula....Håper vi får være hær i Norge sammen med resten av familien.......men uansett får vi jo være sammen med vårt lille gull Vi får høres etter hvert . Mail meg gjerne hjem. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66621-lilja/#findComment-314088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.