ungkvinne Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Nå har jeg brukt kvelden på å surfe rundt... Har funnet en del interessant informasjon. Hva tror du om fly med Ryanair (billig) til London Stansted, overnatting i Notting Hill (tihi..), musikal på kvelden, og shopping/sightseeing dagen derpå før hjemreise? Er litt usikker på distansene der, men utfra kartene jeg har funnet, ser det bra ut..?! Forresten...hvordan er det med søndagsåpent i London? Og en siste ting; hvordan kan de ulike bookingfirmaene ha så ulike bilettakster, når de tilbyr samme plasseringer? MVH 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66657-takk-for-hjelpen-jacob/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
jacob Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Jeg har aldri landet på Standsted, men det går sikkert greit. Det tar uansett en halvtime fra Heathrow og inn til byen. Hvorfor bilettprisene varier så veldig vet jeg ikke, men det skulle ikke forbause meg om det er like billig å kjøpe bilettene på et norsk bilettkontor. Jeg gjorde det første gangen jeg var i London og betalte mindre enn det vi gjorde forrige gang da vi kjøpte bilettene på hotellet hvor jeg bodde. Mange butikker har søndagsåpent i London - særlig i Soho. Notting Hill er i sone to eller tre. Jeg tror du slipper å bytte t-bane for å komme inn til byen, men husker fan ikke. Picadilly Circus er det rette stedet å gå av t-banen på. Notting hill er trivelig, men ikke vanvittig sentralt. Nuvel- alt er et spørsmål om pris og N.h er et godt kompromiss. På disse tider bør du også sjekke ut pakkereiser til London- de kan være billige og uproblematiske. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66657-takk-for-hjelpen-jacob/#findComment-306741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kartoffel Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Jeg har aldri landet på Standsted, men det går sikkert greit. Det tar uansett en halvtime fra Heathrow og inn til byen. Hvorfor bilettprisene varier så veldig vet jeg ikke, men det skulle ikke forbause meg om det er like billig å kjøpe bilettene på et norsk bilettkontor. Jeg gjorde det første gangen jeg var i London og betalte mindre enn det vi gjorde forrige gang da vi kjøpte bilettene på hotellet hvor jeg bodde. Mange butikker har søndagsåpent i London - særlig i Soho. Notting Hill er i sone to eller tre. Jeg tror du slipper å bytte t-bane for å komme inn til byen, men husker fan ikke. Picadilly Circus er det rette stedet å gå av t-banen på. Notting hill er trivelig, men ikke vanvittig sentralt. Nuvel- alt er et spørsmål om pris og N.h er et godt kompromiss. På disse tider bør du også sjekke ut pakkereiser til London- de kan være billige og uproblematiske. Du kommer direkte fra Notting Hill til Oxford Circus (midt på Oxford Street - shopping-mekka) uten å bytte. Skal du kjøre tube til Picadilly Circus må du bytte, men det tar bare 5 min å gå fra Oxford C. til Picadilly over Regent Street (?), også det en butikk-gate. www.thetube.com 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66657-takk-for-hjelpen-jacob/#findComment-306746 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kartoffel Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Jeg har aldri landet på Standsted, men det går sikkert greit. Det tar uansett en halvtime fra Heathrow og inn til byen. Hvorfor bilettprisene varier så veldig vet jeg ikke, men det skulle ikke forbause meg om det er like billig å kjøpe bilettene på et norsk bilettkontor. Jeg gjorde det første gangen jeg var i London og betalte mindre enn det vi gjorde forrige gang da vi kjøpte bilettene på hotellet hvor jeg bodde. Mange butikker har søndagsåpent i London - særlig i Soho. Notting Hill er i sone to eller tre. Jeg tror du slipper å bytte t-bane for å komme inn til byen, men husker fan ikke. Picadilly Circus er det rette stedet å gå av t-banen på. Notting hill er trivelig, men ikke vanvittig sentralt. Nuvel- alt er et spørsmål om pris og N.h er et godt kompromiss. På disse tider bør du også sjekke ut pakkereiser til London- de kan være billige og uproblematiske. Du kommer direkte fra Notting Hill til Oxford Circus (midt på Oxford Street - shopping-mekka) uten å bytte. Skal du kjøre tube til Picadilly Circus må du bytte, men det tar bare 5 min å gå fra Oxford C. til Picadilly over Regent Street (?), også det en butikk-gate. www.thetube.com 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66657-takk-for-hjelpen-jacob/#findComment-306747 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.