Gå til innhold

Er på ferie,men......

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen.

Jeg er på ferietur i Stavanger....og gjett hvem som bare MÅ inn her....en snar tur...bare....Venter tildelinger nå.....snart er det vår tur....(reg.10juli-01)....håper tiden går raskt fremover.....kjenner at jeg er klar.....snart...god følelse det...faktisk...

Har vært på IKEA idag....fant mye jeg hadde LYST å kjøpe, men fikk meg ikke til å gjøre det likevel....kan jo best. fra katalog...når den tid kommer...likevel...fant mange praktiske løsninger som passer akkurat for oss....

Nyter livet her i solsteiken.....Solastranda er jo bare flott....kritthvit sandstrand...knallsol fra skyfri himmel....og det beste av alt: FERIE !

Vel, vel....må avslutte....nese uke er det tilbake til jobb...men,,,,DA BEG. VI Å VENTE TILDELING.....

Ha en flott dag !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66802-er-p%C3%A5-feriemen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia Majata,

nyt de siste dagene av ferien. Snart går dere inn i de mest spennende dagene. Har dere snakket med VB om når tildelinger er ventet? Har alle i juni-gruppen nå fått sine tildelinger?! Mener jeg har fått med meg at bare noen med DTC i juni har fått, men alle frekventerer jo ikke DOL så noe kan jo glippe....

I alle fall; Vi venter spent med dere!

Jeg vet ennå ikke om det har gått helt opp for meg at vi snart skal hente tulla vår. Teller jo dager - men likevel er det uvirkelig. Har ikke utviklet den store kjøpemanien ... ennå - Prøver fortsatt å holde igjen - Skal hente noe utstyr fra søstra mi neste helg, så når vi får oversikt over hva vi får fra henne, så blir det vel et butikkraid eller to *ler*

I dag havnet noen grøtpakker og morsmelkerstatning i handlekurven min - Oisann; jeg ble litt overrasket selv :o))

Ellers har vi det fint - Livet blomstrer!!

Ha forsatt God Ventetid nå i innspurten.

stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66802-er-p%C3%A5-feriemen/#findComment-307074
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...