Majata Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Heisann alle sammen. Jeg er på ferietur i Stavanger....og gjett hvem som bare MÅ inn her....en snar tur...bare....Venter tildelinger nå.....snart er det vår tur....(reg.10juli-01)....håper tiden går raskt fremover.....kjenner at jeg er klar.....snart...god følelse det...faktisk... Har vært på IKEA idag....fant mye jeg hadde LYST å kjøpe, men fikk meg ikke til å gjøre det likevel....kan jo best. fra katalog...når den tid kommer...likevel...fant mange praktiske løsninger som passer akkurat for oss.... Nyter livet her i solsteiken.....Solastranda er jo bare flott....kritthvit sandstrand...knallsol fra skyfri himmel....og det beste av alt: FERIE ! Vel, vel....må avslutte....nese uke er det tilbake til jobb...men,,,,DA BEG. VI Å VENTE TILDELING..... Ha en flott dag ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66802-er-p%C3%A5-feriemen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Heia Majata, nyt de siste dagene av ferien. Snart går dere inn i de mest spennende dagene. Har dere snakket med VB om når tildelinger er ventet? Har alle i juni-gruppen nå fått sine tildelinger?! Mener jeg har fått med meg at bare noen med DTC i juni har fått, men alle frekventerer jo ikke DOL så noe kan jo glippe.... I alle fall; Vi venter spent med dere! Jeg vet ennå ikke om det har gått helt opp for meg at vi snart skal hente tulla vår. Teller jo dager - men likevel er det uvirkelig. Har ikke utviklet den store kjøpemanien ... ennå - Prøver fortsatt å holde igjen - Skal hente noe utstyr fra søstra mi neste helg, så når vi får oversikt over hva vi får fra henne, så blir det vel et butikkraid eller to *ler* I dag havnet noen grøtpakker og morsmelkerstatning i handlekurven min - Oisann; jeg ble litt overrasket selv )) Ellers har vi det fint - Livet blomstrer!! Ha forsatt God Ventetid nå i innspurten. stor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/66802-er-p%C3%A5-feriemen/#findComment-307074 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.