Gjest Heigaard Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 Noen som skal eller? Jeg drar til tirsdagen, til skjold=) jeg gleder meg 0 Siter
Line Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 Hehe...kos deg! Det er en trivelig liten bebyggelse der, og masse natur! Ta med fiskestang og tursko! ) Skal du bo i Øverbygd? 0 Siter
Mr Nice Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Hehe...kos deg! Det er en trivelig liten bebyggelse der, og masse natur! Ta med fiskestang og tursko! ) Skal du bo i Øverbygd? Skal bo på skjold leieren, bor du like ved der eller? =) 0 Siter
Gjest Heigaard Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Hehe...kos deg! Det er en trivelig liten bebyggelse der, og masse natur! Ta med fiskestang og tursko! ) Skal du bo i Øverbygd? Skal bo på skjold leieren, bor du like ved der eller? =) 0 Siter
Line Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Skal bo på skjold leieren, bor du like ved der eller? =) Hehe...opererer du under to nick her i dag? ;9 Neida, bodde i Bjerkvik jeg, men var på besøk i Skjold noen ganger. Hadde kjente som bodde der i to år, men de ble beordret videre til GP. 0 Siter
Gjest Heigaard Skrevet 10. august 2002 Skrevet 10. august 2002 Hehe...opererer du under to nick her i dag? ;9 Neida, bodde i Bjerkvik jeg, men var på besøk i Skjold noen ganger. Hadde kjente som bodde der i to år, men de ble beordret videre til GP. Jeg gjør visst det ja.. neida, men det skjedde en feil der:) Er det langt unna Skjold da? 0 Siter
Line Skrevet 11. august 2002 Skrevet 11. august 2002 Jeg gjør visst det ja.. neida, men det skjedde en feil der:) Er det langt unna Skjold da? Nja...sju eller åtte mil, kanskje? Skjold er ikke så altfor langt fra Setermoen (Heggelia). Ligger det ikke i ANdselv kommune? Jeg husker ikke geografien min så godt... Var det i Målselv, kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.