Gå til innhold

Mareritt

Anbefalte innlegg

Gjest bipoline

Sitter her med en kopp "sovete", håper å kunne få kjenne at søvnen vil komme tilbake snart.

Har hatt et fælt mareritt som vekket meg. Jeg drømte at jeg var psyk igjen - innlagt, og det var begge tenåringsbarna mine og. Vi var i en gruppe, og den ene ble så rasende på meg og søskensjalu at hun angrep meg med kniv. Min gamle behandler var borte i skogen og snakket til meg. Han sa at dette betydde at jeg måtte komme meg ut fra sykehuset for å kunne ta vare på ungene. Jeg kjente meg forferdelig deprimert og redd, så våknet jeg.

Men nå går det jo bedre. Har ikke vært innlagt på lenge og har fungert "normalt" i fht. familien i sommer. Med to tenåringer i huset er temperaturen høy, men det er jo normalt. Uff, nei, det var en fæl drøm!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67213-mareritt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest camaron

hei bipoline

Mareritt er fæle greier, det er helt utrolig hva underbevistheten klarer å koke sammen mens man sover. Man blir tatt med på turer ut av både tid og rom.

Heldigvis finnes det også gode drømmer og da er det jo bare deilig å få sove. Håper det ikke blir flere slike netter for deg :-)

At tenåringer i huset gir høy tempratur skal jeg være den første til å bekrefte.

Ønsker deg en god dag.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67213-mareritt/#findComment-310022
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...