Gjest kinamamsen Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Nå er vi tilbake etter syv uker i strandkanten (snakk om luksus!).De første ukene var ikke mye å skryte av væremessig her sørpå, men vi avsluttet med 10-12 fantastiske dager så da er alt det glemt....! Jeg ønsker å sende gratulasjoner til alle dere som har fått godkjenning, tildelinger og reisebeskjed i sommerukene. HIPP HURRA for dere! Nå skal vi roe oss ned en uke hjemme før skolestart for eldstejenta på mandag og barnehagstart for vesla på onsdag. Det skal bli spennende tider ! Vi både gleder og gruer oss alle sammen. Hvor har de fem årene siden første hentereise blitt av? Tenk nå har vi en skolejente allerede. Hun gleder seg veldig og har vært skolemoden lenge. Hun har lekt skole i hele sommerferien og leser og skriver som bare det. Håper hun ikke blir skuffet og at det blir for kjedelig og for lite utfordrende for henne. Spennende blir det i alle fall og en ny epoke for oss alle. Gratulerer nok en gang alle sammen og lykke til ! God ventetid for dere som fremdeles er i den fasen. Masse hilsner fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/67271-hei-igjen-alle-sammen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilja Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Godt at dere har nytt ferien! (Hva vær angår, tier jeg klokelig... ;-) Lille-Ping begynte i barnehagen i forrige uke, ennå ikke heeelt sikker på det å skulle være der uten mamma, men det er jo enda en drøy uke igjen til jeg begynner på jobb. Hun gleder seg veldig til å møte sine "kina-søstre" igjen, og alle som vil høre får et langt foredrag om hva de gjorde i Kina og at hun og mamma skal ALENE på tur (luksus her i gården!!) for å møte dem ) Lykke til med neste etappe for dine to, så mailes vi vel etter hvert? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/67271-hei-igjen-alle-sammen/#findComment-310966 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.