Gå til innhold

Er det noen i samme situasjon?

Anbefalte innlegg

Gjest ulykkelig
Skrevet

Hei jeg er ei jente på 23 år. Jeg er alene med en datter hvor far er utenlandsk og han har laget ett helvete for meg de siste to årene. Jeg er utslitt psykisk og har fått angst. Jeg er konstant livredd og når angsten kommer da er det helt forferdelig. Ligger mye våken pga. drapstrusler osv. Har noen erfaring eller råd. Vär så snill og hjelp meg ...

Ulykkelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med krisesenter for kvinner, de har mye erfaring og kan gi både hjelp, trøst og gode råd.

Gjest ulykkelig
Skrevet

Ta kontakt med krisesenter for kvinner, de har mye erfaring og kan gi både hjelp, trøst og gode råd.

Takk for tipst. Jeg har allerede värt i kontakt med de. Men kunne tenke meg å komme i kontakt med noen i samme situasjon for å höre deres erfaring. De på krisesentert har ingen erfaring med mitt problem, ingen der som har opplevd det sammme. Men takk for at du svarte, viser at noen bryr seg...

Skrevet

Takk for tipst. Jeg har allerede värt i kontakt med de. Men kunne tenke meg å komme i kontakt med noen i samme situasjon for å höre deres erfaring. De på krisesentert har ingen erfaring med mitt problem, ingen der som har opplevd det sammme. Men takk for at du svarte, viser at noen bryr seg...

Hvilken spesifikk del av ditt problem er det som krisesenteret ikke har noen erfaring med da?

For ditt problem i helhet, kvinner som må vekk fra sin mann fordi han er truende osv, har de jo masse erfaring med og jeg leser at pågangen blir større og større.

Men det var kanskje det med angst og søvnproblemer du tenkte på? Da er det kanskje din lege som må kontaktes i første omgang? Men jeg skulle tro de har litt erfaring med de symptomene på redsel på krisesenteret også, om de ikke direkte kan medisinere deg.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Jeg har ei vennine som er i din situasjon, bortsett fra at begge er opprinnlig fra utlandet.

Hun har 2 barn , og hun flyttet 3 x på 1 år.

Nå har hun bodd på den siste plassen i snart 2 år med en voldalarm i huset.

Har du en slik ?

Gjest ulykkelig
Skrevet

Jeg har ei vennine som er i din situasjon, bortsett fra at begge er opprinnlig fra utlandet.

Har du en slik ?

Hei.

Jeg har ingen voldsalarm. Politiet ville ikke gi meg en sånn. Da måtte jeg först anmelde han, og da jeg ville det fikk jeg beskjed om at det var bortkastet tid fordi saken ville bli henlagt. Jeg föler at det ikke er hjelp og få. De sa de ikke kunne hjelpe meg för han har tatt barnet, men da er det jo for sent. Jeg er makteslös. Hvordan går det med din venninde nå da? Får hun väre i fred? Er det noe hjelp i voldsalarmen og kan hun ha den med ut? Takk for at du svarte, jeg setter pris på det.

Gjest ulykkelig
Skrevet

Hvilken spesifikk del av ditt problem er det som krisesenteret ikke har noen erfaring med da?

For ditt problem i helhet, kvinner som må vekk fra sin mann fordi han er truende osv, har de jo masse erfaring med og jeg leser at pågangen blir større og større.

Men det var kanskje det med angst og søvnproblemer du tenkte på? Da er det kanskje din lege som må kontaktes i første omgang? Men jeg skulle tro de har litt erfaring med de symptomene på redsel på krisesenteret også, om de ikke direkte kan medisinere deg.

Hei.

Poenget er at de ikke har opplevd det selv og jeg tror da at de ikke kan forestille seg hvilket helvete dette er hver eneste dag. Men jeg skal forsöke en gang til og få komme til krisesenteret og ha en samtale med de. Jeg frykter for mitt liv og datteren min hver eneste gang.Kan snat ikke gå på jobb. Fikk en sms av han der det sto at han ville snart treffe datteren sin igjen uansett. Jeg blir nervevrak av detta.. Takk for innlegget

Gjest ulykkelig
Skrevet

Har du en slik ?

Er det noe mulighet for å få kontakt med henne pr. mail. Kunne värt fint å få kontakt med en i samme situasjon. Jeg bare spör...

Gjest ulykkelig
Skrevet

Har du en slik ?

Er der mulighet for å få kontakt med din venninde via e-mail. Skullle gjerne pratet med en i samme situasjon som meg. Det hadde värt godt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...