Angela1365380318 Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 Eg har veldig lust til å bo i nyc og lurte på om det er noen her som har noen erfaringer med å være der? 0 Siter
Verdensmann Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Hei, Jeg bodde i New York for noen år siden. Var da bare 20 år og det er den tingen i livet jeg mest fornøyd med at jeg har gjort! Hvis du har muligheten. så gjør det! En helt fantastisk by, litt kjedelig hvis du ikke har en del penger. Hvis du har råd bør du prøve å få deg et bosted på Manhattan, men det er ikke et "must". Byen er ikke farlig, det er en myte. Lykke til!! 0 Siter
letigre Skrevet 2. mai 2003 Skrevet 2. mai 2003 Hei, Jeg bodde i New York for noen år siden. Var da bare 20 år og det er den tingen i livet jeg mest fornøyd med at jeg har gjort! Hvis du har muligheten. så gjør det! En helt fantastisk by, litt kjedelig hvis du ikke har en del penger. Hvis du har råd bør du prøve å få deg et bosted på Manhattan, men det er ikke et "must". Byen er ikke farlig, det er en myte. Lykke til!! Sparte du opp penger på forhånd da eller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.