Gå til innhold

Så var vi igang med en ny hverdag...:-)

Anbefalte innlegg

forelsket colombiamamma

Ja, da var det tidlig opp på morgenen, full fart avgårde både på jobb og i barnehage. Prinsessen begynte i går, og mamma var med på tilvenning. Hadde ikke trengt å være der noe særlig lenger enn noen minutter, for hun gled rett inn med tanter og barn. Koste seg stort over dette som vi har forberedt henne veldig på. Å begynne i barnehagen. Da jeg, etter tre timer, var ør i hodet og ville hjem, protesterte hun vilt og det var like før jeg hadde fått med meg hjem både ungen og trehjulsykkelen hun satt på:-) Det gikk fort over når hun skjønte at det ikke nyttet å hyle og skrike, og med lovnad om at hun skulle få komme tilbake i morgen og at hun da skulle få være lenge der. I dag morges var det første hun sa, nesten i søvne; mamma, jeg i banehagen no?:-) Det er deilig at det går så greit og at hun tilpasser seg lett andre mennesker, samtidig er det litt rart og sårt å ikke lenger være den som skal være sammen med henne hele dagen.

Men sånn er livet, og akkurat nå er det herlig:-)

mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67494-s%C3%A5-var-vi-igang-med-en-ny-hverdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Colombiamamma:-)

Så gøy at alt går bra:-)

Vi har også begynt i ny barnehage, det er stas når hun kommer dit, men før hun kommer dit om morgenen er det ikke noe gøy, hun vil ikke... Men det går seg til!!!

Håper ellers alt er bare bra med dere:-)

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...