Gå til innhold

*Hulk* Han er jo blitt gamel og grå...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

33

• Bassisten

7

• rufsetufsa

5

• Lillelurven

3

Mest aktive i denne tråden

Var mer fan av Nick Kershaw og...helvete husker ikke navnet..

Nik Kershaw var kul. Mine 80-talsfavorittar var elles: Thompson Twins, Duran Duran, New Order, Howard Jones, Human League, Dead Or Alive, Grandmaster Flash, Melle Mel & the Furious Five... Og eg har det meste av desse på vinyl :-)

Jeg vil vel ikke påstå at jeg er forelsket, det er kanskje å gå noe langt for meg som veldig sjelden blir forelsket, men betatt - det er det nok ikke noe poeng i å stikke under en stol! :)

Det er visst noen på Ungdomsforum som drømmer om å bli kjent med deg!

Annonse

Annonse

Gjest carlina

Jeg husker ikke, men jeg husker at jeg hørte på dem tidlig på 80-tallet.. men de var aldri på høyde med Maiden og mine andre favoritter :)

Heloween var en av mine favoritter,Må vel si at jeg ble rimelig alt etende med to store brødre i huset!

Heloween var en av mine favoritter,Må vel si at jeg ble rimelig alt etende med to store brødre i huset!

Enig med deg der, og 1'ern og 2'ern (de går jo i hverandre..) er nok kanskje de skrekkfilmene som havner høyest på lista mi over skumle filmer!

Ellers ble jeg faktisk skremt av den sjette sans, også..

:)

Enig med deg der, og 1'ern og 2'ern (de går jo i hverandre..) er nok kanskje de skrekkfilmene som havner høyest på lista mi over skumle filmer!

Skremt? Den er jo berre koseleg!

Gjest carlina

ja for faen den var kjempe ekkel,den hadde jeg glemt...

Så du The Others med Nicole kidman da?Den var ikke helt vekk den heller!?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...