Gå til innhold

PuryBurn?


nanette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mor til fler?

Jeg har brukt det i 14 dager nå. Har ikke sjekket vekta, men merker at både søthunger og appetitt er mindre. Men fyttikatta så dyrt det er...

Merker ingen negative virkninger så langt hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror sånne medikamenter kan være en hjelp ved vektnedgang kun ved et ellers sunt kosthold og når man trener jevnlig. Alene tror jeg ikke sånne stoffer har noen effekt.

Tar CLA selv for å få fart på fettforbrenningen, men det er kun om man trener det er dokumentert virkning. PyroBurn er jeg mer skeptisk til, men det er fordi jeg ikke har lest noe som kan dokumentere effekten av pyrovat, som er det aktive stoffet i det middelet. Hadde jeg vært deg hadde jeg søkt opp informasjon, før du putter noe i deg av kosttilskudd av noe slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IsabellaT

Jeg har brukt det i 14 dager nå. Har ikke sjekket vekta, men merker at både søthunger og appetitt er mindre. Men fyttikatta så dyrt det er...

Merker ingen negative virkninger så langt hvertfall.

hvor dyrt da?

har prøvd krom tabletter for å få ned søt suget men det fungerer dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor til fler?

hvor dyrt da?

har prøvd krom tabletter for å få ned søt suget men det fungerer dårlig.

289,- pr. 150 tabl. 4x2 tabl. daglig. Dvs. en boks varer i 18-19 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...