Gå til innhold

Bildepresentasjon Kina

Anbefalte innlegg

Hei igjen til dere alle, håper det har vært en god sommer !!

Ferien er over for min del, og jeg skal begynne i arbeid igjen etter 2 år hjemme !!!

Venter etterhvert godkjenning fra BUFA, og lurer litt på bildepresentasjonen til Kina.

Har fått vite at det skal sendes ca.8 bilder. Men hvordan presentere bildene ? Limes de på A4 ark eller hva ?

Er det noe vi bør tenke spesielt på når vi velger bilder?

Håper noen orker å svare selv om dette sikkert er en gjenganger.

Hilsener fra meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67803-bildepresentasjon-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår presentasjon ble til slutt på 11 bilder. Disse limte vi inn på A4 ark og skrev en liten billedtekst til hvert av bildene.

I oppskriften fra AF står det"CCAA ønsker ca. 10 bilder som limes på vanlige A4-ark. Skriv en passende tekst på norsk under hvert bilde. Husk at dette skal være en presentasjon av dere selv overfor kinesiske myndigheter, så unngå bilder som kan virke "støtende" (bilder med glass/flasker, bilder fra badestrand, bare overkropper, shorts etc). Hund/katt kan forekomme, men bør ikke være hovedmotivet på bildet"

Håper dette hjelper deg videre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67803-bildepresentasjon-kina/#findComment-315140
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...