tigertrollet Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Årsaka til at NRK må bruka sponsing for å kjøpa dei dyre programma er jo m.a. pga alle freeloaders som lurar seg unna lisensen. NRK-avgifta er ikkje skatt. Det er ei avgift for å halda kanalane i drift. Ingen som har Canal+ mukkar når dei må betala over 2500 i året for å sjå filmar i reprise, men 1700 i året for to bra tv-kanalar utan reklame + ein haug radiokanalar sendt gjennom eteren, det skal folk klage på. Eg betalar med glede. Det kom ikke som en bombe at du betaler lisensen med glede;) Å betale 2500,- i året for å se på Canal+ er frivillig! Der er forskjellen. Det er det jeg ikke liker. Jeg er klar over at det er an avgift og ikke en skatt. Det blir ikke bedre av den grunn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/67817-der-var-tiden-som-nrk-snylter-over/page/4/#findComment-316625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.