Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har planlagt tur til India 26 august, men på grunn av at Court Order lar vente på seg, må vi nok utsette reisen. Det er til å grine av!!!! Dette skrivet skal ta 2 - 3 uker, men nå er det gått 5!!!

De tenker iallefall ikke på barna og desse dommererne i Indisk retsystem er suverene....Vi er kjempelei oss, ønsker å treffe vår lille prinsesse SNART!!!!!!

En tåre fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67837-n%C3%A5-er-vi-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trasig da. Utsettelser er noe herk, og jeg skjønner godt at dere tar dette tungt. Spesielt når dere har ventet så lenge som dere har gjort også.

Er alt håp om å få reise til fastsatt tid ute? Det er jo noen dager igjen, så nå skal ihvertfal jeg krysse fingrer for dere. Får håpe det hjelper :)

Trøsteklem fra

Huff, det var leit å lese ank72. Vi føler med dere! Håper det snart kommer en gladmelding til både dere og venner av oss som venter på å få hente prinsessa si i India.

Synd at disse dommerne bruker så lang tid, og jeg er helt enig i at de ikke tenker mye på barna.

Det er laber trøst, men den som venter på noe godt... vi krysser fingrene for dere!

Trøsteklem fra

Gjest krabben

Så utruleg irriterande og leit det må vera at alt skal ta så lang tid. De har jo alt venta så lenge, og det er klart de vil møta den nyyyydege jenta så snart som råd!

Eg kryssar fingrane og sender nokre 'få-fingen-ut-vibbar' til dommarane i India!

Håpar det løyser seg snarast!

Klem frå

Annonse

peru1365380364

Kjære dere!!

Ville bare skrive at jeg kan forstå at dere er både triste, leie og sinte!! Og kanskje ikke minst, utrolig fortvila over at det drøyer ENDA lenger til dere får møte prinsessa deres!! Men skal nå krysse alle fingrer og tær sammen med dere, og håper at det ikke drøyer så mye lenger nå før dere får kose med den lille, etterlengta jenta deres!!

Lykke til!

Mange klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...