Gå til innhold

Endelig kom godkjenningen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig!...og det på 2-årsdagen for vår tildeling. Gratulerer!

Papirene våre er nå klar til oversetting (klarte å samle alle på under 1 uke), og jeg krysser fingrene for at oversettingen går raskt.

Vi snakkes!

Mange klemmer

Hvilken aldersgruppe er dere godkjent for hos ICBF? Bruker de samme ordlyden som på godkjenningen fra BUFA?

Så flott, gleder meg med dere. Dette er en viktig milepæl. Godt at også COl.myndigheter finner alt i orden. Lykke til videre. Ja, venting er noe vi kan!! Godt at situasjonen i Colombia fortsatt er slik at byråkratiet fungerer og at man kan reise på hentereise. Det gjør jo ventetiden lettere. Spennende hva distriktet blir, kanskje Cali som oss??

Annonse

Gjest Wasserfaldfelder

Hei, Janita!

Gratulerer så masse med godkjenningen!Håper dere får reise snart, kanskje før jul?

Hvor lang tid tok det fra dere sendte papirene til Colombia til dere fikk godkjenning? Vi har hatt papirene våre i Colombia i en måned nå, men jeg vet at jeg ikke akkurat bør begynne å vente enda. Fikk dere forresten godkjenningen på meil eller i posten?

Lykke til videre!

Hilsen fra

Hei Janita

Gratulerer til dere alle. Hyggelig at det skjer på en merkedag. Greit å få disse merkedagene samlet :o) for det blir jo noen etterhvert.

Hos oss er alt ok, vi venter på vår første godkjenning i denne prosessen. 2/5 er vår reg.nr i BUFA....det meste er i orden. Mangler en venneanbefaling men de forbereder seg til konfirmasjondagen til eldste datteren - 30/8.....forståelig!

Hils familien og kjente.

Klem fra

Hei, Janita!

Gratulerer så masse med godkjenningen!Håper dere får reise snart, kanskje før jul?

Hvor lang tid tok det fra dere sendte papirene til Colombia til dere fikk godkjenning? Vi har hatt papirene våre i Colombia i en måned nå, men jeg vet at jeg ikke akkurat bør begynne å vente enda. Fikk dere forresten godkjenningen på meil eller i posten?

Lykke til videre!

Hilsen fra

Hei

Vi fikk papirene til Colombia i slutten av mai, så det tok ca 2,5 mnd til godkjenning. Jeg har åpna mailen spent hver morgen den siste tiden og var som vanlig en smule skuffet denne dagen også, men det kom på gammel vanlig måte i posten:o) litt ut på dagen.

Hvilken aldersgruppe er dere godkjent for hos ICBF? Bruker de samme ordlyden som på godkjenningen fra BUFA?

Hei

Neida, dette stemmer som vanlig ikke overens. BUFA sier 2 år yngre enn vårt første barn og ICBF sier ett år yngre enn.....

Det er Norge som bestemmer til syvende å sist. Det er vel også sånn at dersom man får forespørsel om et barn som ikke stemmer med aldersgodkjenningen så må det godkjennes på nytt av BUFA.

Vi stoler på at det går bra:o)

Vi følger med fremover!

Hei

Har dere ventet lenge på godkjenning - etter at papirene ble sendt over?

Er det privat eller ICBF?

Vi holder også på med nr.2 men

er fremdeles hos BUFA.

Hei

Ca 2,5 mnd har papirene vært der nede før godkjenningen kom i posten. Det er ICBF, så nå venter vi på tildeling av distrikt. Forrige gang tok det bare 2,5 uke, men jeg tror ikke vi skal vente på det nå:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...