Gå til innhold

Avslørt på dol

Anbefalte innlegg

Gjest fjortismamma

Nå har min mellomste datter avslørt nickene mine her på dol. Hun var ikke særlig blid for å bli omtalt av meg, selv om jeg tror at det er få som vet hvem hun er i RL.

Men det er minst like ille for meg, fordi hun dermed har fått tilgang på info. om meg som jeg trodde jeg hadde klart å anonymisere. Jeg skriver endel inne på psykiatriforum under et annet nick og det er noen ganger ganske "avslørende" innlegg; ikke noe jeg synes at hun har noe med. Hvordan hun har klart å gjette seg frem til dette er uforståelig for meg. Kanskje hun har brukt sine datakunnskaper som jeg ikke har....

Jeg håper jo å kunne bruke dol mer, det har vært og er et godt sted å kunne "lufte seg" litt. Men hvordan sikre meg mot slike hackere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67894-avsl%C3%B8rt-p%C3%A5-dol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Uff, nå ble jeg helt paranoid her! Dattera mi er 13 år, og tar seg ut på forskjellige diskusjonssider for ungdom. Kan ikke si at jeg har noe videre lyst å ha henne på dol, nei. Nicket mitt er heller ikke vanskelig å gjette seg til.

Har aldri skrevet noe ufint om henne, men jeg har lirt ut av meg endel uhumskheter om bestemora hennes. :-/

Kanskje vi kan foreslå for webbis at det bør være aldersgrense for dolbarn? 25 år skulle passe bra.

Uff, nå ble jeg helt paranoid her! Dattera mi er 13 år, og tar seg ut på forskjellige diskusjonssider for ungdom. Kan ikke si at jeg har noe videre lyst å ha henne på dol, nei. Nicket mitt er heller ikke vanskelig å gjette seg til.

Har aldri skrevet noe ufint om henne, men jeg har lirt ut av meg endel uhumskheter om bestemora hennes. :-/

Kanskje vi kan foreslå for webbis at det bør være aldersgrense for dolbarn? 25 år skulle passe bra.

Duh... Sjekk adressene som Snuppa har ,så vil du jo raskt se at hun interesserer seg for HELT andre ting enn DOL vaffal ! *ler*

Ikke rart Snuppa & Alfebassen går så bra sammen ! *knegg* :-)

Annonse

Gjest fjortisdatter

*Ler*

Wulfi - som er min datter - refererer til søstera si på 13. Hun , altså 13 åringen, har oppdaget at det finnes erotiske noveller på internett. Det er disse adressene Wulfi snakker om.

Oppklarende? ;-)

jah... jeg ineresserer meg altså IKKE for sånne noveller... det er kvalmt...

:-P

Jeg er også avslørt av dattera mi. Men jeg skriver det jeg vil likevel, tror egentlig ikke at hun er så veldig interessert.

Hun har fremdeles ikke kommentert noe av det jeg har skrevet så....

Men dersom jeg skriver noe veldig privat bruker jeg et annet nick for sikkerhets skyld.

Var bare et svar til Retz. Snuppa er datteren til retz. (Altså min søster) , og adressene som kommer opp når man klikker på adressefeltet tyder ikke på at DOL er stedet hun ville holdt seg.

:-)

Du får gi din søster et kurs i hvordan hun kan surfe uten at noen finner ut av hvilke sider hun kikker på og hva hun søker etter :-)

Gjest Wilhelmina16

Aldersgrense på 25 år?? For en GOD ide!! hva med alle oss som er under 25, men som likevel har lyst til å kommentere ting her?? likevel, hvis det står sånn: er du under 25, klikk her, hvis du er over, klikk her, klikker jo bare de som er under 25 på der det står over 25 og så kommer de inn likevel.. det er da det er virkelig intressant!!

Annonse

Gjest retvizan

Aldersgrense på 25 år?? For en GOD ide!! hva med alle oss som er under 25, men som likevel har lyst til å kommentere ting her?? likevel, hvis det står sånn: er du under 25, klikk her, hvis du er over, klikk her, klikker jo bare de som er under 25 på der det står over 25 og så kommer de inn likevel.. det er da det er virkelig intressant!!

Hørt om ironi? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...