Lindsay Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Håper så fælt å høre noe fra BUFA til uken !! ...sosialrapporten vår er ferdig oversatt til spansk nå - og vennene våre godt forberedt på å skrive venneerklæringer Blir vi ikke godkjent så vet jeg ikke hva jeg gjør *sukk* Reg.dato 30.april... hvordan står det til med dere andre sånn ca samtidig..?? Klem fra utålmodig 0 Siter
Gjest kip Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Jeg skal holde øye med postkassa i hele morgen formiddag. Kanskje kommer postmannen litt tidligere!? Tror egentlig ikke at det kan komme noe svar på en mandag, men man vet jo aldri. 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Hei Lindsay! Forstår hvordan du har det. Vi venter ikke godkjenning før om ca. 1-2 mnd, så vi ligger litt etter dere. Bare et/tre spørsmål til deg: Kan man oversette sosialrapporten før man får godkjenning? Hvem gjør det? Må man si fra om at det skal gjøres? Klem fra 0 Siter
rijo Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Hei Lindsay. Vi ligger ganske likt dere i løypa. Vår registreringsdato er 3. mai, altså bare 3 dager etter dere. Vi er andregangsølere. Vår prinsesse ble fire år i går, 18.august. Vi kom hjem fra Cali i april i fjor. Er dere 1.gangs søkere? Kommer til å følge med dere. 0 Siter
Lindsay Skrevet 21. august 2002 Forfatter Skrevet 21. august 2002 Hei Lindsay. Vi ligger ganske likt dere i løypa. Vår registreringsdato er 3. mai, altså bare 3 dager etter dere. Vi er andregangsølere. Vår prinsesse ble fire år i går, 18.august. Vi kom hjem fra Cali i april i fjor. Er dere 1.gangs søkere? Kommer til å følge med dere. Ja.. vi er førstegangs ... ! ) Veldig spennende altså... Har jo enda ikke hørt noe - så nå begynner nervene å bli sånn passe tynnslitte ;o) Neida... men postmannen begynner å se litt rart på meg *ler* Jeg gleder meg bare til å få 'dommen' liksom - slik at vi forhåpentligvis kan se videre frem og begynne med resten likmsom ... ) Hyggelig at du følger med på oss... ) Kanskje vi reiser samtidig...??? *S* Klem fra meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.