Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Håper så fælt å høre noe fra BUFA til uken !!

...sosialrapporten vår er ferdig oversatt til spansk nå - og vennene våre godt forberedt på å skrive venneerklæringer ;) Blir vi ikke godkjent så vet jeg ikke hva jeg gjør *sukk*

Reg.dato 30.april... hvordan står det til med dere andre sånn ca samtidig..??

Klem fra utålmodig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68214-%C3%A5%C3%A5-helgen-er-s%C3%A5-lang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Colombiamamma

Hei Lindsay!

Forstår hvordan du har det. Vi venter ikke godkjenning før om ca. 1-2 mnd, så vi ligger litt etter dere.

Bare et/tre spørsmål til deg:

Kan man oversette sosialrapporten før man får godkjenning? Hvem gjør det? Må man si fra om at det skal gjøres?

Klem fra

Hei Lindsay.

Vi ligger ganske likt dere i løypa.

Vår registreringsdato er 3. mai, altså bare 3 dager etter dere. Vi er andregangsølere. Vår prinsesse ble fire år i går, 18.august. Vi kom hjem fra Cali i april i fjor.

Er dere 1.gangs søkere?

Kommer til å følge med dere.

Hei Lindsay.

Vi ligger ganske likt dere i løypa.

Vår registreringsdato er 3. mai, altså bare 3 dager etter dere. Vi er andregangsølere. Vår prinsesse ble fire år i går, 18.august. Vi kom hjem fra Cali i april i fjor.

Er dere 1.gangs søkere?

Kommer til å følge med dere.

Ja.. vi er førstegangs ... ! :o)

Veldig spennende altså...

Har jo enda ikke hørt noe - så nå begynner nervene å bli sånn passe tynnslitte ;o) Neida... men postmannen begynner å se litt rart på meg *ler*

Jeg gleder meg bare til å få 'dommen' liksom - slik at vi forhåpentligvis kan se videre frem og begynne med resten likmsom ... :o)

Hyggelig at du følger med på oss... :o) Kanskje vi reiser samtidig...??? *S*

Klem fra meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...