Gjest edna;) Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Fantastisk sommar!! BAre sløva å vasa vekk heile sommaren.. begynte på skolen igjen på onsdagen, det var greit nokk... litt greit å komme i gang igjen også.. I helga så avrunda jeg sommaren;) da var eg på bursdagsparty til to veninner.. "fårsa" hele dagen ned med vannet.. kjempe mega fint veir og 30 varmegrader.. bada mesten hele tida..;o) Så kjørte jeg vannskuter med en kamerat.. det er det morroaste jeg har gjort i hele sommer trur eg. fræse over vannet i vill fart. så var vi litt uti båt og slika litt sol.. Så stakk vi opp i bursdagen, festa til klokka 5 i dag, låg å sov på et golv med gardiner som dyner...*behaglig*;-) Dansa til yaki da x- antall timer.. har fått de helt på hjernen nå eg;) MEn nå må eg pakke og sove litt.. skal ned atte på hyblen snart..;( blir hardt og komme seg opp i morgo, men det skal vell gå det også.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68221-yo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.