Gå til innhold

FU: Den veste boka


Gjest Joppe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    22

  • Tanya1365380060

    13

  • Dorthe

    9

  • Lionn

    7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Lex Lea

Går ut fra at du mener verste? Jeg er typen til å slenge en bok fra meg etter 80 sider dersom den ikke er interessant, så egentlig har jeg ikke lest UT noen verst bok. Jo, kanskje de man ble tvunget til å lese på skolen? Men på den annen side, jeg hadde kanskje synes de bøkene fra den tiden hadde vært bra nå som jeg ikke har presset på meg?

Av de jeg har slengt fra meg troner vel kanskje Prozac Nation på toppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil: "Mordene i Gorkijparken"...jeg prøvde 5 ganger før jeg omsider kom meg igjennom - dessuten leide jeg filmen for å se om det var noe jeg ikke hadde skjønt, -men nei -den er bedriten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil: "Mordene i Gorkijparken"...jeg prøvde 5 ganger før jeg omsider kom meg igjennom - dessuten leide jeg filmen for å se om det var noe jeg ikke hadde skjønt, -men nei -den er bedriten.

O, da noterer jeg den ved siden av "Populærmusikk fra Vittula" som forøvrig var noe av det mest begredelige........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med fare for å erte på meg halve forumet:

Ringenes Herre!

Jeg hadde en kjæreste på videregående skole som mente jeg MÅTTE lese boka, for han var bare så vanvittig facinert av den. Og jeg prøvde og prøvde å like den. MAKAN TIL MØKKABOK! Ihvertfall interesserte den meg midt i ryggen. Klarte tilslutt å komme meg gjennom den første av de tre bøkene før jeg la den vekk for godt. Nå er gubben blitt helfrelst også, og jeg har gått med på at jeg skal se filmen sammen med han en dag. Får håpe jkeg ikke sovner etter et kvarter, dah! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å erte på meg halve forumet:

Ringenes Herre!

Jeg hadde en kjæreste på videregående skole som mente jeg MÅTTE lese boka, for han var bare så vanvittig facinert av den. Og jeg prøvde og prøvde å like den. MAKAN TIL MØKKABOK! Ihvertfall interesserte den meg midt i ryggen. Klarte tilslutt å komme meg gjennom den første av de tre bøkene før jeg la den vekk for godt. Nå er gubben blitt helfrelst også, og jeg har gått med på at jeg skal se filmen sammen med han en dag. Får håpe jkeg ikke sovner etter et kvarter, dah! :o)

Hehe...da er vi iallefall to! Boka er møl uten sidestykke. Filmen s jeg forrige helg. Iallefall 45min. av den. Det var myyyye mer enn nok! Aldri mer!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gledet meg lenge til Nick Hornbys "Et godt menneske". Den var et makkverk uten like.

Ellers var Elizabeth Wurtzel's "Mer, nå, igjen", en studie verdt. Jeg tror ikke det er mulig å finne en mer selvopptatt, skitten og deprimerende bok. Hun skriver godt egentlig, men denne her var å presse sitronen altfor langt. Det er som Prozac Nation forstørret 1000 ganger. Og selv den var fæl nok.

Men den er lesverdig altså, for svært spesielt interesserte.

Ellers synes jeg det meste av krim jeg har lest (sjeldent, riktignok) er noe herk. Bortsett fra Karin Fossum, hun skriver god krim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å erte på meg halve forumet:

Ringenes Herre!

Jeg hadde en kjæreste på videregående skole som mente jeg MÅTTE lese boka, for han var bare så vanvittig facinert av den. Og jeg prøvde og prøvde å like den. MAKAN TIL MØKKABOK! Ihvertfall interesserte den meg midt i ryggen. Klarte tilslutt å komme meg gjennom den første av de tre bøkene før jeg la den vekk for godt. Nå er gubben blitt helfrelst også, og jeg har gått med på at jeg skal se filmen sammen med han en dag. Får håpe jkeg ikke sovner etter et kvarter, dah! :o)

Filmen er rævva den også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å erte på meg halve forumet:

Ringenes Herre!

Jeg hadde en kjæreste på videregående skole som mente jeg MÅTTE lese boka, for han var bare så vanvittig facinert av den. Og jeg prøvde og prøvde å like den. MAKAN TIL MØKKABOK! Ihvertfall interesserte den meg midt i ryggen. Klarte tilslutt å komme meg gjennom den første av de tre bøkene før jeg la den vekk for godt. Nå er gubben blitt helfrelst også, og jeg har gått med på at jeg skal se filmen sammen med han en dag. Får håpe jkeg ikke sovner etter et kvarter, dah! :o)

"Fuglane" av Tarjei Vesaas var trøtte greier. Kanskje fordi jeg MÅTTE lese den på skolen og den var på nynorsk...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gledet meg lenge til Nick Hornbys "Et godt menneske". Den var et makkverk uten like.

Ellers var Elizabeth Wurtzel's "Mer, nå, igjen", en studie verdt. Jeg tror ikke det er mulig å finne en mer selvopptatt, skitten og deprimerende bok. Hun skriver godt egentlig, men denne her var å presse sitronen altfor langt. Det er som Prozac Nation forstørret 1000 ganger. Og selv den var fæl nok.

Men den er lesverdig altså, for svært spesielt interesserte.

Ellers synes jeg det meste av krim jeg har lest (sjeldent, riktignok) er noe herk. Bortsett fra Karin Fossum, hun skriver god krim.

Hmmm...syntes "et godt menneske" var fornøyelig lesning, jeg, da...;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen er rævva den også! :-)

Takk! Nå ser jeg virkelig fram til å se denne filmen. Vi skal i tillegg se den sammen med naboene på deres suverene surround-anlegg. Tar seg veldig bra ut om jeg sovner etter en halvtime da. :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Nå ser jeg virkelig fram til å se denne filmen. Vi skal i tillegg se den sammen med naboene på deres suverene surround-anlegg. Tar seg veldig bra ut om jeg sovner etter en halvtime da. :o/

Mal pupiller på øyelokka! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er langt fra den verste boka jeg har lest, men jeg er litt skuffet over Populærmusikk fra Vittula, selv om den har noen fornøyelige betraktninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å erte på meg halve forumet:

Ringenes Herre!

Jeg hadde en kjæreste på videregående skole som mente jeg MÅTTE lese boka, for han var bare så vanvittig facinert av den. Og jeg prøvde og prøvde å like den. MAKAN TIL MØKKABOK! Ihvertfall interesserte den meg midt i ryggen. Klarte tilslutt å komme meg gjennom den første av de tre bøkene før jeg la den vekk for godt. Nå er gubben blitt helfrelst også, og jeg har gått med på at jeg skal se filmen sammen med han en dag. Får håpe jkeg ikke sovner etter et kvarter, dah! :o)

Jeg er i allefall enig med deg. Har aldri klart å lese den ferdig. Jeg slet meg i tillegg gjennom filmen, ikke akkurat noen stor opplevelse må jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være Beatles av Lars Saabye Christensen. Jeg _måtte_ i tillegg lese den for det var pensum på videregående, men siste halvdel leste jeg bare annenhver linje omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...