Gå til innhold

FU: Den veste boka


Gjest Joppe

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060

Høres lurt ut!

Christensen har også noen novellsamlinger som er meget godt lesestoff!

Ja.. Erlend Loe er også svært dyktig i forhold til å få folk til å le, og jeg kan også anbefale L på det sterkeste :)

Ja Erlend Loe er flink. Liker ihvertfall "Tatt av kvinnen" godt, morsomt og lett lesestoff! Har du lest den forresten? Har til og med sett den på teater, da det var satt opp for en stund siden, og det var veldig, veldig bra:)

Men du..hva er L som du anbefaler så sterkt på slutten av innlegget ditt?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    22

  • Tanya1365380060

    13

  • Dorthe

    9

  • Lionn

    7

Mest aktive i denne tråden

Høres lurt ut!

Christensen har også noen novellsamlinger som er meget godt lesestoff!

Ja.. Erlend Loe er også svært dyktig i forhold til å få folk til å le, og jeg kan også anbefale L på det sterkeste :)

Ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Erlend Loe er flink. Liker ihvertfall "Tatt av kvinnen" godt, morsomt og lett lesestoff! Har du lest den forresten? Har til og med sett den på teater, da det var satt opp for en stund siden, og det var veldig, veldig bra:)

Men du..hva er L som du anbefaler så sterkt på slutten av innlegget ditt?:)

L er Loe sin beste bok. Først kom tatt av kvinnen - den er helt ok, så kom Naiv.Super - som utvilsomt er bedre enn sin forgjenger, og så kom L - som kanskje er den morsomste boka jeg noensine har lest.

Etter det dreit Loe seg ut (etter min mening) med Fakta om Finland, og en helt ny skrivestil som jeg mener at han overhodet ikke behersket, og jeg ga meg på side 28!

L er sykt bra, så prøv den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter fremdeles på neste periode. Den siste gode boka jeg leste var Engelen på den syvende trinn. Ellers har det vært mest ræl.

Har du noen gode lettleste å anbefale? Har lest Staalesen og Saabye Christensen.

Jeg vet faktisk ikke... Det er en del gode norske forfattere, og du kan jo prøve Jo Nesbø. Jeg har i hvertfall hatt stor glede av han sine bøker!

Hvis du vil ha noe veldig skummelt så kan du prøve Patricia Cornwell, og hennes serie om den kvinnelige rettsmedisineren er noe av det skumleste og beste jeg har lest, i hvertfall innen krim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

L er Loe sin beste bok. Først kom tatt av kvinnen - den er helt ok, så kom Naiv.Super - som utvilsomt er bedre enn sin forgjenger, og så kom L - som kanskje er den morsomste boka jeg noensine har lest.

Etter det dreit Loe seg ut (etter min mening) med Fakta om Finland, og en helt ny skrivestil som jeg mener at han overhodet ikke behersket, og jeg ga meg på side 28!

L er sykt bra, så prøv den :)

Blir helt imponert over hvor mye du kan!:) Da blir det Halvbroren og L, kanskje jeg går for L først, har lyst til å lese en morsom bok først tror jeg.. Hvor lang er L forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir helt imponert over hvor mye du kan!:) Da blir det Halvbroren og L, kanskje jeg går for L først, har lyst til å lese en morsom bok først tror jeg.. Hvor lang er L forresten?

L er vel på ca 460 sider (sjekket ån), men det er ganske små sider. Den er vel størrelsesmessig som en bibel, eller litt mindre enn en bibel.

Hvis du faller for boka, noe jeg virkelig gjorde, så leser du gjennom den på veldig få dager! :)

Jeg vet egentlig ikke så mye, men jeg liker å lese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet faktisk ikke... Det er en del gode norske forfattere, og du kan jo prøve Jo Nesbø. Jeg har i hvertfall hatt stor glede av han sine bøker!

Hvis du vil ha noe veldig skummelt så kan du prøve Patricia Cornwell, og hennes serie om den kvinnelige rettsmedisineren er noe av det skumleste og beste jeg har lest, i hvertfall innen krim!

Det siste hørtes bra ut. Jeg får ta meg en tur på biblioteket en dag. Sikkert et år siden sist.

Det har vært mye videofilm/DVD i det siste og lite lesing.

Har forresten ikke fått sett Gudfaren ennå men sønnen min ble veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt imponert over hvor mye du kan!:) Da blir det Halvbroren og L, kanskje jeg går for L først, har lyst til å lese en morsom bok først tror jeg.. Hvor lang er L forresten?

Litt for lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg liker den store røde hunden da.

Men du liker Kurt? Han som blir grusom og sånn?

Har ikke lest de enda, jeg, men får lese igjennom de bøkene når/hvis jeg får barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste hørtes bra ut. Jeg får ta meg en tur på biblioteket en dag. Sikkert et år siden sist.

Det har vært mye videofilm/DVD i det siste og lite lesing.

Har forresten ikke fått sett Gudfaren ennå men sønnen min ble veldig fornøyd.

Du kjøpte den ja! Det var ikke dumt! :)

Blir mye dvd på meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjøpte den ja! Det var ikke dumt! :)

Blir mye dvd på meg også!

Gleder meg til å se den også. Men han har ikke åpnet boksen enda og jeg synes ikke jeg kan.

Helst ville jeg se den sammen med ham. Tror nok han synes den er råfin og det hadde vært moro å se hans reaksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

L er vel på ca 460 sider (sjekket ån), men det er ganske små sider. Den er vel størrelsesmessig som en bibel, eller litt mindre enn en bibel.

Hvis du faller for boka, noe jeg virkelig gjorde, så leser du gjennom den på veldig få dager! :)

Jeg vet egentlig ikke så mye, men jeg liker å lese :)

Ja, men den som leser mye blir også veldig kunnskapsrik, så du vet nok mer enn du tror/sier:)

Dessuten så har du jo et flott språk, og det er vel et resultat av lesing..eller så kan det jo hende det bare ligger naturlig da, det er jo tross alt_deg_ vi snakker om her..;)

460 sider er ikke ille, og ihvertfall ikke om man faller for boken, da går det fort unna! Så får vel bare håpe at jeg gjør nettopp det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men den som leser mye blir også veldig kunnskapsrik, så du vet nok mer enn du tror/sier:)

Dessuten så har du jo et flott språk, og det er vel et resultat av lesing..eller så kan det jo hende det bare ligger naturlig da, det er jo tross alt_deg_ vi snakker om her..;)

460 sider er ikke ille, og ihvertfall ikke om man faller for boken, da går det fort unna! Så får vel bare håpe at jeg gjør nettopp det da:)

Hvis du ikke faller for den får du bare kjefte på meg :)

Jeg liker å lese og skrive, og det er kanskje et resultat av at jeg alltid har lest mye.. Hehe, tror jeg leste hele Hardy serien på over 100 bøker før jeg var 10 år gammel :)

Men nå blir jeg borte herfra en stund, men du får ha en fin natt, og alt det der :)

Snæiks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se den også. Men han har ikke åpnet boksen enda og jeg synes ikke jeg kan.

Helst ville jeg se den sammen med ham. Tror nok han synes den er råfin og det hadde vært moro å se hans reaksjoner.

Ja, han kommer nok til å like den, så dere får nok 10 fine timer sammen da!

Masse cola og pizza er selvsagt et must :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått Mulholland Drive?

Nei, men jeg håper jeg får den i morgen.

Litt rart da Play.com sendte meg The Silence Of The Lambs dagen etter at de sendte meg Mulholland Drive, og den fikk jeg i dag..

Lynch-filmen gikk under tollgrensen med ca 2-3 kroner, så jeg håper ikke de har stoppet den, eller noe sånt.

Mest sannsynlig så har jeg den vel i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Hvis du ikke faller for den får du bare kjefte på meg :)

Jeg liker å lese og skrive, og det er kanskje et resultat av at jeg alltid har lest mye.. Hehe, tror jeg leste hele Hardy serien på over 100 bøker før jeg var 10 år gammel :)

Men nå blir jeg borte herfra en stund, men du får ha en fin natt, og alt det der :)

Snæiks :)

Ja da kommer du til å høre altså..neida:)

Sov godt du og, drøm søtt og alt i alt, ha en fin natt uansett om sover eller jobber:)

Snæiks;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg håper jeg får den i morgen.

Litt rart da Play.com sendte meg The Silence Of The Lambs dagen etter at de sendte meg Mulholland Drive, og den fikk jeg i dag..

Lynch-filmen gikk under tollgrensen med ca 2-3 kroner, så jeg håper ikke de har stoppet den, eller noe sånt.

Mest sannsynlig så har jeg den vel i morgen! :)

God fornøyelse.

Da hopper jeg til køys og du må gjerne ønske meg også god fornøyelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...