Gjest Ikke-gøy Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Har gått til psykolog i 6 mnd hovedsakeig pga GAD,emn også en veldig frykt for å være alene,helt alene hjemme f.eks..Psykologen min sa jeg skulle få noen piller å "ha i vesken min",hvis det plutselig oppsto en situasjon der angsten og uroen tok overhånd."For sikkerhets skyld" piller liksom.Hun sa aldri noe navn på disse pillene,og jeg fikk dem aldri før hun gikk ut i permisjon og jeg fikk ny psykolog. Noen som kan ane hva slags piller hun snakker om?? Uansett,fikk beskjed i dag at samboeren min må dra bort hele helga pga jobb,og jeg kjenner det kryper under huden på meg.For hver dag som nærmer seg fredag,blir jeg mer og mer stresset,redd,aggresiv og urolig.Har ikke vært alene en HEL helg på leeenge.Hjelper ingenting om andre sover her med meg,da stresser jeg bare mer ogmer for å skjule at jeg er redd(ja,vet det er dumt,men...). Skal til legen torsdag,å få noe jeg EVENTULET kan roe meg på i helgen hvis det går over stokk og stein. Egentlig tror jeg at jeg kanskje kan klare helgen med en relativt god ro,men da må jeg sitte inne hele helgen med låste dører,mye lys og film til langt på natt for å unngå stillheten. Hadde jeg hatt disse pillene,så tror jeg nok det hadde gått bedre,og jeg hadde nok ikke brukt dem.Bare tanken på å liksom HA dem,gjør meg roligere.At HVIS jeg får det grusomt,kan jeg gjøre noe med det - å det hjelper meg til å presse meg selv lenger,noe jeg ønsker sterkt for å prøve å løse dette. Jøssenavn - ble langt dette.Er det noen som har råd om hvilke tabletter jeg eventuelt hadde hatt "nytte av i vesken min?"(Hørtes dumt ut sikkert). Håper indelig på svar. Hilsen fra urolig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68376-hva-type-medisiner-mente-hun/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest calestia Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 sikkert sobril, stesolid, alopam osv.. mot angstanfall, ekstrem uro osv. ( beroligende altså) jeg harr brukt noen slike, men de virker ikke særlig bra på meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68376-hva-type-medisiner-mente-hun/#findComment-320528 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hvis det er for å ta virkelig akutt angst, så var det nok Vival. Sobril tar også angst og uro, men den virker ikke så raskt. Ellers har jeg et godt tips til deg. Jeg har prøvd Sobril, så jeg vet at dette middelet jeg anbefaler virker like bra om ikke bedre. Det virker iallefall raskere enn Sobril. -- Kjøp deg i helsekosten ei flaske med Dr.Bachs Rescue Remedy. Ei lita flaske koster rundt 100-150,-. Du tar fire dråper på tunga. Har du det virkelig tøft kan du gjenta det noen få ganger med noen minutters mellomrom. Verdt å prøve! Jeg har bestandig ei flaske i håndveska. I tilfelle... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68376-hva-type-medisiner-mente-hun/#findComment-320545 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lina1365380363 Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 sikkert sobril, stesolid, alopam osv.. mot angstanfall, ekstrem uro osv. ( beroligende altså) jeg harr brukt noen slike, men de virker ikke særlig bra på meg. Hei! Å ha beroligende tabletter i vesken kan lett etterhvert bli et helvete for deg! Du blir avhengig av disse, og må etterhvert ha dem uansett hva du skal. De blir "tryggheten" din. Du mister altså EGEN trygghet! Har selv holdt på slik i årevis,men i fire mnd. klart meg helt UTEN noe i vesken. Har etterhvert oppbygd egen trygghet. Men har ennå ukesdosset som ligger hjemme, hvor jeg tar de forskjellige medisinene mine til faste tider! Håper du får riktig hjelp for angsten din. Godt ment! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68376-hva-type-medisiner-mente-hun/#findComment-322629 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.