Gå til innhold

Vi teller ned........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GOD TUR til Kina. Skal dere reise şitt rundt?? Vı var paa ferie ı Kina nylig, og fant et fantastisk sted i syd. Gulin , Lijiang og Dali.

Vi har enna en god stund för vi kan reise til Colombia. Vi ble reg. ı BUFA i midten av juni saa det er langt aa telle ned..God tur

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68579-vi-teller-ned/page/2/#findComment-325174
Del på andre sider

Hei , så hyggelig at dere snart blir forent.

Jeg kjenner det kribler i kroppen.

Husker selv da jeg ble forent med mine foreldre. (Etter å ha ventet i 2 år, fra jeg fikk spørsmålet om jeg ønsket å bli adoptert til jeg fikk vite at nå hadde de funnet noen som ville adoptere meg)

Det ble mange laaaange dager fra og med da. og for å ikke snakke om alle de falske alarmene. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg fikk beskjed at i morgen kommer de, nei de kåm ikke likevel, så kommer de ., nei ikke idag allikevel. Men så en ettermidag rundt kl 18(etter å ha fått beskjed når vi sto opp kl. 6 påmorgen at idag er det helt sikkert, så du må ikke bli skitten, du må møte foreldrene dine ren og pen)

Der kåm det jaggu meg noen mennesker som lignet dem på bildene, jeg hadde godt forvart. ( det var flere adoptiv foreldre som kåm samtidig) Så rare og hvite de var, men de såg snille ut. Var de like spente og nysskjerrige som vi barna var? Jeg husker spesielt godt mamma, da hun fikk øye på meg, hun strakte armer og hviste ikke om hun skulle springe eller ......... så sprang hun og klemte meg. og klemte meg.... Den klemmen var den hardeste jeg noen gang har fått, var overbevist om at nå kveles jeg. Jeg var helt nummen i knærne også fryktelig sulten. ( hadde ikke spist siden frokost, da jeg skulle hentes den dagen, ble jeg sikkert tatt med på restaurang, mente de voksne)

Men hvorfor gråt de, var det noe galt klemte jeg så hardt eller...?

Endelig var den dagen der, som jeg hadde ventet så lenge på nå var det min tur.

oi, jeg glemmer meg helt av. Var et øyeblikk tilbake i Colombia for snart 20 år siden Tiden flyr!!

jeg er forresten også nordfra, hyggelig å treffe andre nordlendinger.

Lykke til, du må fortelle om møtet. Blir å følge med spent.

Bucaramanga

Heı Bucaramanga

Saa göy aa höre dine erfaringer! Det er klart at begge paa hver sin kant er spente og det vil sikkert vaere et öyeblikk som vil sitte som brent i hukommelsen

Vi skal adoptere fra Colombia, og var sommeren 2000 paa ferie rundt i Colomia. Det er et utrolig vakkert land!

Fortsatt god sommer. Jeg er naa ı Tyrkia, derfor mangel paa aa og ö...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68579-vi-teller-ned/page/2/#findComment-325210
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...