Gå til innhold

Færre tildelinger fra Filippinene i år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På AF sier de at de ikke har noen forklaringer på dette, kontoret på Filippinene sier at de tror at det er ferre barn som er blit frigitt for utenlandsapopsjon. Det er hvist vanlig at slike ting svinger en del, får bare håpe at det snur igjenn. Vi har vert litt over 3 uker på masterlist, så jeg har nok ikke grunn til å være utålmodig ennda, men DET ER JEG :o)

Klem fra

Manila1365380351

På AF sier de at de ikke har noen forklaringer på dette, kontoret på Filippinene sier at de tror at det er ferre barn som er blit frigitt for utenlandsapopsjon. Det er hvist vanlig at slike ting svinger en del, får bare håpe at det snur igjenn. Vi har vert litt over 3 uker på masterlist, så jeg har nok ikke grunn til å være utålmodig ennda, men DET ER JEG :o)

Klem fra

Ventetiden blir lang.....

Vi har nå ventet på masterlist siden først på mars, nesten 6 måneder. AF informerer vel nå om en ventetid på ca 7 måneder. Det er noe lengre enn 4-6 måneder som vi fikk informasjon om i starten.

Men kanskje ringer AF i morgen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...