Gjest håper å bli mor Skrevet 23. august 2002 Skrevet 23. august 2002 Jeg lurer på hvilken alder barna helst er i når en adopterer dem. F.eks fra Russland , Thailand , Etiopia. Vi er i rett alder for å kunne få adopotere de minste barna. 0 Siter
Gjest Hermine Skrevet 23. august 2002 Skrevet 23. august 2002 Hei! Hvis man er under 40 år, kan man bli godkjent for ett barn 0 - 2 år fra Thailand. De aller fleste barna er da mellom 1 og 2 år ved henting. 0 Siter
Gjest i adopsjonsprosessen Skrevet 23. august 2002 Skrevet 23. august 2002 Heisann :-) I Etiopia kan du få alt fra 4 mnd. barn og til 2 og et halvt år når du har 0-2 år. Jeg har sett begge deler. I Kina har jeg sett tildelinger fra 6 mnd. og til 2 år. Du har aldri noen garanti for å få helt baby. Selv ikke i Korea. Vet om et par som fikk tildelt en 19 mnd. gutt derfra. Husk bare at en 2 åring trenger også foreldre, og 2 år er ikke SÅ stort akkurat. Lykke til :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.