Gå til innhold

Bilder av Aurora

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thaimor

2

• Lanka

2

• bringrid

2

• midnattsol

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tai Chi

Hei!

Aller først må jeg bare få si at jeg setter pris på å lese innleggene dine. Det er gøy å høre fra en bestemors side også. :-) Auroras besteforeldre forguder henne, hun har sjarmert dem helt i senk. Det er fint med besteforeldre.

Legen sa rett ut at de ikke stolte på vaksinene tatt i Kina, så vi må ta alt om igjen. En annen i vår gruppe hadde fått vite av sin lege at de skal bare fortsette det norske vaksinasjonsprogrammet fra nå. Så vi får høre hva de sier på helsestasjonen. Det er jo de som tar vaksinene og der har vi ikke vært ennå.

jeg håper hun slipper unna med færrest mulig nålestikk i alle fall.

Hei May Lis - velkommen hjem med den vakre Aurora.

Så dere var litt i tvil ang. vaksinajonen. På helsesatsjonen ble vi enige om å fortsette på vaksinasjonsprogrammet fra Kina - ikke starte på nytt. Jeg har nå tatt blodrpøver for å teste vaksinasjonsstatus og ser at de jeg hittil har fått svar på stemmer bra. Både meslinger, Hep.B og BCG var bra. Send meg jerne mail hvis du lurer på noe [email protected].

Lykke til videre.

Hislen en lykkelig kinamamma

Annonse

Gjest May Lis

Forresten, en liten korreksjon:

Barnet får bare ett personnummer. Sønnen vår ble først registrert med sitt thailandske navn, senere med det norske navnet vi har gitt ham.

Takk for den informasjonen! Da kan vi sende søknaden om barnetrygd nå snart i stedet for å vente i mange uker til. Så fint! Greit med alt som er gjort. :)

Guri så driftig du er. For en utrolig koselig lesing, og for en nydelig jente dere har!

Jeg har kost meg med å fylle ut adopsjonsboka mens vi var i Colombia, og vet sannelig ikke hva vi skulle gjort uten. Da vi kom hjem, ventet det en tradisjonell "her er jeg" bok, med navn på jordmoren og jeg vet ikke hva. Den la vi langt bort, nå er det bare adopsjonsboka di som teller.Så tusen, tusen takk!!!

Annonse

Gjest ChiengMai

Takk for den informasjonen! Da kan vi sende søknaden om barnetrygd nå snart i stedet for å vente i mange uker til. Så fint! Greit med alt som er gjort. :)

Syns å huske at det med personnummer var raskt unnagjort, _og_ at vi sendte søknaden om barnetrygd nesten med det samme vi kom hjem.

Til May Lis!

Helt siden mannen min og jeg begynte adopsjonsprosessen, har jeg fulgt med i deres. Det har vært så flott å lese sidene deres, så motiverende!!

Det er spesiellt artig å få vite hvem den lille Aurora er,nettopp fordi vi har fått et lite innblikk i prosessen før hun kom til dere. Aurora er en vakker liten jente!!!

Gratulerer så mye!!

Hilsen meg!

Hei Melis!

Gratulerer såå masse med den nydelige jenta, og de flotte internettsidene. Jeg blir veldig inspirert, men vet ikke når jeg skulle få tid til å sette meg inn i det å lage hjemmesider. Foreløpig så har vi fått et nytt familiemedlem som krever det meste av min oppmerksomhet om dagene. Og jeg klager ikke :-)

I går feiret vi halvtårsdagen hennes, og da måtte jeg sette meg ned om kvelden og tenke over hvor heldige vi er! Skatten vår er 6 mnd, og vi har kjent henne en tredjedel av livet. Og den brøkdelen blir bare større etterhvert som tiden går. Livet er herlig!!

Skulle gjerne ha møtt deg en gang forresten - vi er like gamle, jentene våre er omtrent jevngamle, og jeg har for tiden en søster som studerer i Bergen. Kanskje vi møtes en gang??

Klem fra

Hei Melis!

Gratulerer såå masse med den nydelige jenta, og de flotte internettsidene. Jeg blir veldig inspirert, men vet ikke når jeg skulle få tid til å sette meg inn i det å lage hjemmesider. Foreløpig så har vi fått et nytt familiemedlem som krever det meste av min oppmerksomhet om dagene. Og jeg klager ikke :-)

I går feiret vi halvtårsdagen hennes, og da måtte jeg sette meg ned om kvelden og tenke over hvor heldige vi er! Skatten vår er 6 mnd, og vi har kjent henne en tredjedel av livet. Og den brøkdelen blir bare større etterhvert som tiden går. Livet er herlig!!

Skulle gjerne ha møtt deg en gang forresten - vi er like gamle, jentene våre er omtrent jevngamle, og jeg har for tiden en søster som studerer i Bergen. Kanskje vi møtes en gang??

Klem fra

Jeg glemte å skrive at jeg sitter og jobber med den fine adopsjonsboken som jeg kjøpte av deg for lenge siden. Skatten sover søtt i vognen sin utenfor vinduet, og det er mye mer morsomt å skrive adopsjonsbok enn å vaske opp og rydde :-)

Jeg fikk også nettopp besteforeldreboken i posten, som jeg har tenkt å gi til de to bestemødrene i dåpen. De skal være faddere, og jeg vil gi dem hver sin bok å fylle ut til skatten skal konfirmeres. En idé til andre også!!

Nok en hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...