Gå til innhold

Er dere flaue over yrke deres?


Gjest Siljaa

Anbefalte innlegg

Jeg er lærer, og er ikke flau over det, selv om du såklart rager over meg på rangstigen.

Hvilken rangstige? Over mislikte yrkesgrupper? Da tror jeg jurister rager langt over oss lærere. Utenom det .. de hadde pinadø ikke blitt jurister hadde det ikke vært for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Melaisa

    12

  • Solsikke

    6

  • jacob

    5

  • spirito

    5

Mest aktive i denne tråden

Labia Majoris

At noen er flaue over yrket sitt er uforståelig.

Når folk ikke vil si hva de driver med, så kan det være de er redde for å bli gjenkjent.

Jeg jobber som overbuljongterningpakkmesterassistent!

Noe jeg ikke er flau over å si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rangstige? Over mislikte yrkesgrupper? Da tror jeg jurister rager langt over oss lærere. Utenom det .. de hadde pinadø ikke blitt jurister hadde det ikke vært for oss!

Det var selvsagt ikke helt seriøst ment ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flau. Jeg er sørviskoordinator for et bittelite kabeltvselskap på vestlandet, og er opprinnelig låsesmed, fargekonsulent, finmekaniker og IT-konsulent. Var det noe mer da tro ?

Fargekonsulent?? :) Fortell - hvordan jobbet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i matvarebutikk, og syns ikke det er en drittjobb.

Liker meg godt på jobb, jeg, som regel har jeg det alltid gøy på jobb. Det kommer mye an på hva en gjør det til, også, da.

Forøvrig er jeg utdannet barnepleier, men etter noen år i barnehage var det veldig godt å skifte beite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er utdanna grafisk designer..det er det ingen grunn til å være flau over.

nå er jeg imidlertid uføretrygda...det er flaut det!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, overhode ikke. Jeg tilhører ikke noe statusyrke - tror jeg - men har innflytelse og min innsats er i høyeste grad målbar. Jeg får kontinuerlig tilbakemelding på det jeg leverer - det liker jeg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Fargekonsulent?? :) Fortell - hvordan jobbet du?

Utfra en interiørbutikk, ansatt og med vestkanten av Oslo som domene. Vestkantfruer ? yuck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i kommunen og det er jeg selvsagt flau over. Skulle bare mangle.

Og du bør jo i tillegg være flau over _hvilken_ kommune det er du er ansatt i...

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du bør jo i tillegg være flau over _hvilken_ kommune det er du er ansatt i...

;-)

Det er helt korrekt og jeg er, med hånden på hjertet, såkalt dobbeltflau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt korrekt og jeg er, med hånden på hjertet, såkalt dobbeltflau.

Det er derfor vi elsker deg, den sosiale intelligensen din er så perfekt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norsklæreren

Siden du er så forbanna velutdannet, ville det kanskje vært på sin plass å bruke bestemt form av substantivet "yrke" i overskriften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke i jobb nå, men min siste jobb var i butikk, og jeg trivdes godt med jobben sånn sett - bare ikke med miljøet. Så jeg kunne godt tenkt meg å jobbe i butikk igjen :) Og jeg er ikke flau over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...