Gå til innhold

Er dere flaue over yrke deres?


Gjest Siljaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Melaisa

    12

  • Solsikke

    6

  • jacob

    5

  • spirito

    5

Mest aktive i denne tråden

Så fint, da er det jo bare til å stramme seg opp.

Om viljen ikke er tilstede, så er det nok neppe slapphet likevel.

Her kan du se en misforståelse som bygger på orddeling:

http://www2.tv2.no/sporten/n2i.vis?par=10589&ext=461895

hehe:) Ja, men jeg har forsøkt å forbedre meg. Men saken er den at når jeg skriver både bokmål og dialekt, er det svært lett å blande en del:) Og her sier vi aldri og. Vi sier å til alt. Derfor blir og/å regelen ikke like enkel å følge bestandig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om hun skriver riktig kan hun vel være jusstudent? Jeg må si at denne worden har ødelagt min rett skriving. Det er jo bare å trykke på stavekontroll, så fikser maskina resten.

Jo, jeg forventer at en jusstudent er stødig i rettskrivng.

Likevel hadde jeg ikke brydd meg med noen retting dersom hun ikke hadde vist en slik nedlatende holding til sine meddebattanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg forventer at en jusstudent er stødig i rettskrivng.

Likevel hadde jeg ikke brydd meg med noen retting dersom hun ikke hadde vist en slik nedlatende holding til sine meddebattanter.

hehe, jeg leste ikke hovedinnlegget jeg:) Bare rettingen til deg og Melaisa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det er vi som skal takke!

Jeg anbefaler for øvrig bil som framkomstmiddel når det så og si er sommer.

Fly kan man spare til vinter, glatt og guffent.

Det er bare det at bilen må en tur innom verkstedet.....en bagatellmessig affære. Men man skal jo ha tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Veldig flau. Jeg er sørviskoordinator for et bittelite kabeltvselskap på vestlandet, og er opprinnelig låsesmed, fargekonsulent, finmekaniker og IT-konsulent. Var det noe mer da tro ?

Jeg glemte webdesigner, fordi det er skikkelig flaut å lage noe stygt og forvirrende. Mange webbisser burde skamme seg. Det j... jeg har sett er http://www.dollhouse.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lis@bet

Ikke at du fortjener svar, men nei, jeg er ikke flau over jobben min.

Har gått gjennom noen nåløyer for å få den. Men tittelen min røper jeg ikke, til det er det altfor få av oss i landet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal kjøpe litt får i kålkjøtt!

*ler seg skakk*

Ja, en del skrivefeil er så ustyrtelig morsomme at man bare må le.

Men forfatteren vil ha litt problemer med å bli tatt alvorlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HyperHarry

Jeg studerer for å bli håndtverker, og jeg er stolt av det! I mitt yrke er det bare noen få igjen i Norge, så det er et sjeldent yrke som er spennende og ikkeno å være flau over. Mange som stusser over at jeg vil "jobbe med hendene isteden for hue", men det er ikke slik det er. Jeg blir selvstendig næringsdrivende og det er hodebry mer enn nok i seg selv. Jeg blir jo både direktør, daglig leder og arbeider på en gang :o)

Hva slags håndtverk da? Ble litt nysgjerrig :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balooba

Jus er et åpent studium ved de fleste universiteter i Norge så alle som har studiekompetanse kan jo studere det. Det er liksom ikke noe å skryte av da.

Vel, det gjelder forsåvidt første avdeling juss, men det er litt av et nåløye å komme videre. Skal du ta andre avdeling måtte du i alle fall for få år siden ha laud for å få fortsette videre i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...