Gå til innhold

Faens fyr!


Amiga

Anbefalte innlegg

Jada det er mannen, nå maser han om at jeg skal flytte til Norge med kun mine personlige eiendeler og at han skal sitte igjen med barna, leiligheta og alt av innbo.

Han er gal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    44

  • Lionn

    19

  • Zirine

    5

  • flisa

    4

Mest aktive i denne tråden

Hei Amiga. Ikke for å være ekkel, men jeg synes det er rart at du som har promotert deg selv såpass sterkt på DOL, henger ut din mann på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amiga. Ikke for å være ekkel, men jeg synes det er rart at du som har promotert deg selv såpass sterkt på DOL, henger ut din mann på denne måten.

Hadde de bodd i Norge, kunne jeg ha forstått deg. Men mannen er da en ingen her støter på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde de bodd i Norge, kunne jeg ha forstått deg. Men mannen er da en ingen her støter på?

Nei, det er mulig det er jeg som er rar. Men jeg tror neppe at jeg kunne hengt ut min mann her på dol. Men jeg gjør jo mye annet rart her på dol da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel allerede undersøkt hvilke rettigheter du har?

Uff, føler med deg!

Klem

Så lenge jeg ikke drar noen plass kan han ikke gjøre noe. Uten hans samtykke får jeg ikke ungene med såpass vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda.

Er det temperamentet som snakker eller er det seriøst tror du?

Uansett: *trøsteklem*

:-)

Han har nok tenkt over det for han sover på sofaen om natten uten at jeg har fått noen forklaring på hvorfor, og i det siste hvis jeg går inn i et rom går han ut av det. Spør jeg om noe eller sier noe så svarer han aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amiga. Ikke for å være ekkel, men jeg synes det er rart at du som har promotert deg selv såpass sterkt på DOL, henger ut din mann på denne måten.

Jeg syns ikke dette er å henge han ut, skulle jeg virkelig henge han ut så hadde nok innlegget blitt 20 ganger så langt minst! Det hadde nok ikke hjulpet mye med anonymt nick heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke dette er å henge han ut, skulle jeg virkelig henge han ut så hadde nok innlegget blitt 20 ganger så langt minst! Det hadde nok ikke hjulpet mye med anonymt nick heller!

Neinei. Jeg synes bare det er en smule rart å skrive ufordelaktige ting om sin kjære på dol, når man er et så kjent nick her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge jeg ikke drar noen plass kan han ikke gjøre noe. Uten hans samtykke får jeg ikke ungene med såpass vet jeg.

Har ikke du forbindelse med det norske konsulatet (eller pokker hva det heter) på øya?

Eventuelt kan/bør du spørre om råd og hjelp der.

Greit å ha kunnskaper om slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei. Jeg synes bare det er en smule rart å skrive ufordelaktige ting om sin kjære på dol, når man er et så kjent nick her inne.

Ja kjære var nå også en ting å kalle han, hvem mener du jeg skal prate med? Jeg har ingen her nede. Skal jeg bare holde alt inni meg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nok tenkt over det for han sover på sofaen om natten uten at jeg har fått noen forklaring på hvorfor, og i det siste hvis jeg går inn i et rom går han ut av det. Spør jeg om noe eller sier noe så svarer han aldri.

Fy søren for en dårlig behandling!

Respekt fortjener du vel uansett om han vil ut av forholdet!

Blir sint på dine vegne.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du forbindelse med det norske konsulatet (eller pokker hva det heter) på øya?

Eventuelt kan/bør du spørre om råd og hjelp der.

Greit å ha kunnskaper om slikt.

Konsulatet hjelper ikke med sånt, da må jeg ta advokat. Jeg undersøkte litt etter at han slo meg de gangene, men jeg må visst undersøke mer ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...