Gå til innhold

Faens fyr!


Amiga

Anbefalte innlegg

Jeg har INGEN gode forslag til å løse din situasjon. Du må virkelig føle deg i fengsel. Men du må ikke gi deg når det gjelder å få deg en jobb. Økonomisk uavhegighet er det som vil gi deg den styrken du trenger. Gjør ALT du kan for å klare deg selv -i NÆRHETEN av ungene dine.

MIn situasjon kan ikke sammenlignes med din, men jeg var NØDT til å bygge hus omtrent ved siden av eksen, for å delta i ungenes liv, -og det er jo det det hele dreier seg om, er det ikke? - å få delta i barnas små gleder og sorger, -være med på å gi dem en trygg oppvekst, -det tror jeg IKKE du gjør ved å sitte og holde deg fast i oss på DOL i 11 år til i samme stue som en som ikke vil ha deg engang. Du må nok vekk fra denne mannen - men ikke så langt..... i første omgang.

*klem* fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    44

  • Lionn

    19

  • Zirine

    5

  • flisa

    4

Mest aktive i denne tråden

På arbeidsformidlinga kun siden i slutten av januar i år.

Nå har jo ikke jeg peiling på spanske forhold - men står man oppført hos arbeidsformidlingen i Norge uten å gjøre noe aktivt selv så får man ikke noen jobb.

Nå er vel arbeidsledigheten ganske mye større i Spania enn i Norge også , men har du selv aktivt prøvd å skaffe deg jobb?

En som virkelig skulle skaffe seg en jobb er jo forøvrig han derre gubben din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei. Jeg synes bare det er en smule rart å skrive ufordelaktige ting om sin kjære på dol, når man er et så kjent nick her inne.

Du er jo ikke akkurat den rette til å kritisere innholdet i hva folk skriver her.

Dvs. du kan godt kritisere - men Amiga bør gi faen i hva du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på å henge ut en man faktisk er glad i - og en man vil vekk fra, som ikke kan lese norsk engang. Jeg er sikker på at Amiga er veldig ensom der nede med sine tanker. Og det virker ikke som han ikke vet at hun vil vekk fra ham og omvendt heller.

Jeg vil vel si at vi på DOL er Amiga's venner, og om hun vil "SMØRE" livet sitt ut over oss, -så får hun gjerne det for meg, for da skjønner jeg at det er alvor - hun trenger hjelp -om ikke praktisk hjelp, så i alle fall moralsk.

Det er det venner er til for.

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo ikke akkurat den rette til å kritisere innholdet i hva folk skriver her.

Dvs. du kan godt kritisere - men Amiga bør gi faen i hva du skriver.

Fordi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo ikke jeg peiling på spanske forhold - men står man oppført hos arbeidsformidlingen i Norge uten å gjøre noe aktivt selv så får man ikke noen jobb.

Nå er vel arbeidsledigheten ganske mye større i Spania enn i Norge også , men har du selv aktivt prøvd å skaffe deg jobb?

En som virkelig skulle skaffe seg en jobb er jo forøvrig han derre gubben din.

Arbeidsformidlingen gjør ikke annet enn å formidle jobber videre, ringer og ber folk om å møte opp til jobbintervju til den og den plassen.

Men jeg har noe annet på gang som jeg håper ikke vil ta så alt for lang tid.

Enig at han burde komme seg ut i jobb for det er han som ikke har taklet å være uten jobb. Han får et nytt lokale som er under bygging, men det er ikke ferdig før om 1 1/2 år. Da må han starte opp med noe med en gang, hva det skal bli aner jeg ikke, men det blir ikke dagligvarebutikk som han hadde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har INGEN gode forslag til å løse din situasjon. Du må virkelig føle deg i fengsel. Men du må ikke gi deg når det gjelder å få deg en jobb. Økonomisk uavhegighet er det som vil gi deg den styrken du trenger. Gjør ALT du kan for å klare deg selv -i NÆRHETEN av ungene dine.

MIn situasjon kan ikke sammenlignes med din, men jeg var NØDT til å bygge hus omtrent ved siden av eksen, for å delta i ungenes liv, -og det er jo det det hele dreier seg om, er det ikke? - å få delta i barnas små gleder og sorger, -være med på å gi dem en trygg oppvekst, -det tror jeg IKKE du gjør ved å sitte og holde deg fast i oss på DOL i 11 år til i samme stue som en som ikke vil ha deg engang. Du må nok vekk fra denne mannen - men ikke så langt..... i første omgang.

*klem* fra meg.

Jeg er klar over at noe må gjøres, jeg er for familieterapi i første omgang men det hjelper jo lite når han ikke vil.

Det beste hadde vært at han kom seg ut jobb, helst begge to, så vi slapp å gå å trø oppi hverandre 24 timer i døgnet.

Jeg er i hvert fall villig til å prøve å gi forholdet en sjangse men da må han forandre seg og bli den han var før.

Det er mulig jeg er litt naiv nå, jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar over at noe må gjøres, jeg er for familieterapi i første omgang men det hjelper jo lite når han ikke vil.

Det beste hadde vært at han kom seg ut jobb, helst begge to, så vi slapp å gå å trø oppi hverandre 24 timer i døgnet.

Jeg er i hvert fall villig til å prøve å gi forholdet en sjangse men da må han forandre seg og bli den han var før.

Det er mulig jeg er litt naiv nå, jeg vet ikke.

Nei, naiv syns jeg absolutt ikke du er. Om han ikke har jobb og går og "trør" hjemme...så kan vel det være årsaken til at han har forandret seg også? Man har ikke godt av å gå sånn SAMMEN i lengden...ikke før man er pensjonister, -og MÅ :-)

Liker han ikke at du vil satse da? Eller er han ferdig med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, naiv syns jeg absolutt ikke du er. Om han ikke har jobb og går og "trør" hjemme...så kan vel det være årsaken til at han har forandret seg også? Man har ikke godt av å gå sånn SAMMEN i lengden...ikke før man er pensjonister, -og MÅ :-)

Liker han ikke at du vil satse da? Eller er han ferdig med deg?

Han fylte 40 og ble arbeidsledig samtidig. Og det var da han begynte å forandret seg.

Han vil nok satse på sine betingelser og jeg på mine, men der blir det kulturkollisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi dette er et sted hvor man kan uttrykke seg fritt - også slenge litt med leppa.

Slenge med leppa om sin egen mann? Give me a break.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...